וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבים ששווים מיליון

עובד אלחליבי

29.9.2010 / 10:39

כוכבת הקולנוע קת'רין הייגל תרמה לבעלי החיים סכום אדיר של מיליון דולר. מתי נראה מחוות כאלו גם בישראל?

כוכבת הקולנוע קת'רין הייגל תרמה בשבוע שעבר סכום ענק על סך מיליון דולר, כחלק מיוזמה חדשה לסירוס ועיקור בעלי החיים בלוס אנג'לס. השחקנית (שככבה בין היתר בלהיטים קילרים, האנטומיה של גריי והדייט שתקע אותי) נתנה את המתנה בעקבות מות אחיה, ג'ייסון הייגל, שמת בתאונת דרכים, כשהיה תלמיד תיכון והיה מסור לטיפול בבעלי חיים. מטרת הקרן, לפתור את בעיית משבר ההתרבות של בעלי החיים באזור על ידי סירוס ועיקור. בנוסף, הקרן תומכת בתכניות אימון ואילוף, ארגוני הצלה לבעלי חיים נטושים, מקלטים, תהליכי אימוץ ותכניות שעוזרות להעביר כלבים ממכלאות שמתכוונות להרדים אותם למכלאות ללא המתה.

הייגל ידועה באהבתה לבעלי החיים, והכלבים שלה הם חלק בלתי נפרד בחיי המשפחה, לצד בעלה ובתה המאומצת בת השנתיים. “הבת שלי נהנית בעיקר מליקוקי הכלבים. עם הכלבים הגדולים היא פחות מסתדרת מכיוון שהיא אינה יכולה לחמוק מליקוקיהם הרבים. בנוסף, בתי נמצאת בשלב שהיא מכה על כל דבר בנמצא... עליי, על הכלבים, לא משנה על מה.. ואני יודעת שאסור להיות אגרסיביים כלפי בעלי החיים, לכן אני מלמדת אותה שאסור להכות, שזה לא מקובל. אני מסבירה לה שהיא לא יכולה להכות כלב, כי הם מגיבים לא טוב לאלימות וככה קורים דברים רעים. אני ובעלי מלמדים אותה ללטף בעדינות, לקרוא לכלב 'ילד טוב', 'כלב טוב', היא נהנית ללמוד והופכת להיות ממש טובה בזה.".

בראיון לתוכנית access holywood, היגל מספרת, “אמרתי לאימא שלי, שאני חושבת שזו דרך מלאת חן לכבד את זכרו של ג'ייסון". בתגובה האם הקימה קרן על שם האח כדי ליצור מורשת לבנה, שלא חי מספיק על מנת לעשות זאת בעצמו .לשם השוואה, סכום הכסף, שתרמה השחקנית לרווחת בעלי החיים בלוס אנג'לס שקול כמעט לכל התקציב השנתי שהמדינה מקצה לתוכנית העיקור והסירוס בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייגל מצטלמת עם אחד הכלבים שלה למגזין הארפר'ז באזאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully