וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מסר רכב ל"גנב" פלסטיני בשביל הביטוח

קובי מנדל

28.9.2010 / 20:03

תושב טירת כרמל מואשם כי מסר במודע את רכבו לתושב השטחים ולאחר מכן דיווח כי הרכב נגנב בכדי לקבל את כספי הביטוח. פרקליטו: "לא היה לו שום קשר עם האדם המוזכר בכתב האישום"

לבית משפט השלום בחיפה הוגש הערב (שלישי) כתב אישום נגד תושב טירת כרמל בן 27, בגין קשירת קשר עם תושב השטחים לו היה אמור למסור את רכבו מסוג "הונדה סיוויק", כדי שזה יעבירה לשטחי הרשות הפלסטינית לצורך פירוקה או מכירתה. לאחר מכן היה אמור הנאשם לדווח למשטרה ולחברת הביטוח כי רכבו נגנב, ולקבל בתמורה את כספי הביטוח.

עוד נטען בכתב האישום כי הנאשם שכפל את מפתחות מכוניתו כדי שיוכל למסור לחברת הביטוח את מפתחות הרכב, לכשיתבע את החברה בגין גניבת הרכב. לאחר שהרכב "נגנב" על ידי תושב השטחים, הנאשם דיווח למשטרה כי הרכב נגנב, ובהמשך פנה לחברת הביטוח לשם הגשת תביעה בגין גניבת הרכב.

העבירות המיוחסות לנאשם הן ניסיון לקבל דבר במרמה, ידיעה כוזבת על עבירה וקשר לעוון. עורך דינו קובי אלזרע מסר בתגובה לוואלה! חדשות, כי "מרשי מכחיש מכל וכל את המיוחס לו בכתב האישום. לטענת מרשי הוא לא מכיר את תושב השטחים המוזכר בכתב האישום, ומעולם לא היה לו כל קשר איתו. אנו נעתור עוד בפתח הדיון לבטל את כתב האישום מטעמי צדק, מאחר וגורמי אכיפת החוק השתהו במשך כארבע וחצי שנים מיום האירוע הנטען בהגשת כתב האישום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully