וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערפאת הורה לחמאס לבצע פיגוע כשהמו"מ תקוע"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.9.2010 / 17:56

על רקע המחלוקות במו"מ בין ישראל לפלסטינים, גילה בכיר חמאס מחמוד א-זהאר כי יו"ר הרשות לשעבר הורה לארגונו לבצע פיגועים בלב ישראל כשחש שהמו"מ עלה על שרטון

בכיר חמאס מחמוד א-זהאר אמר היום (שלישי) כי יו"ר הרשות לשעבר יאסר ערפאת הורה בזמנו לחמאס לבצע פיגועים בלב ישראל כשחש שהמשא ומתן עם ישראל נכשל. בנאום שנשא במסגרת כינוס לציון עשור לפרוץ אינתיפאדת אל-אקצא שנערך באוניברסיטה האיסלמית בעזה, אמר עוד א-זהאר כי החלטתו של ערפאת לפתוח במשא ומתן עם ישראל "היא טעות חמורה וצעד טקטי שגוי שהביאה למותו".

במקביל הודיעה היום הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, כי אינתיפאדת אל-אקצא השיגה הישגים חסרי תקדים והצלחות של ממש בשטח, "ביניהן סילוק הכיבוש מרצועת עזה ושינוי חוקי המאבק מול ישראל". בהודעה שפרסמה לציון עשור לאינתיפאדה מסרה עוד הזרוע כי הצליחה לחשוף את האמת מאחורי קריאות השלום המזויפות של ישראל "שאינה מבינה שפה אחרת מלבד שפת הכוח והאש".

בהודעה רמזה עוד הזרוע הצבאית של חמאס כי קיימת אפשרות להתפרצות אינתיפאדה נוספת בקרוב מאוד: "התנאים שהביאו לפרוץ אינתיפאדת אל-אקצא דומים עד מאד לתנאים השוררים כעת, בעיקר בגדה המערבית ובירושלים". עוד נמסר, כי "מתנהל משא ומתן חסר תוחלת שתוצאותיו ידועות מראש, הרשות רודפת אחר לוחמי ההתנגדות ומשליכה אותם לכלא, ישראל מטמאת את המקומות הקדושים, חונקת את העם הפלסטיני וכו'. כל אלו עלולים להתפוצץ בפנים של הכיבוש וסוכניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully