וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים שהושלכו מחלון ביתם יצאו מכלל סכנה

רופאי ביה"ח איכילוב הצליחו לייצב את מצבו של הילד בן ה-4, שנפצע באורח קשה לאחר שהושלך על ידי אמו מחלון ביתם בקומה הרביעית בבניין בת"א. עם זאת, הוא עדיין מונשם ומורדם. מצבה של אחותו בת ה-5 בינוני, והיא נמצאת בהכרה. אביה של הילדה בדרכו לישראל

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

אביה של הילדה, שהושלכה הבוקר (שלישי) בידי אמה מחלון ביתם בקומה הרביעית בתל אביב, אותר - והוא נמצא בדרכו לישראל. "הודיעו לו, והוא יגיע ביממה הקרובה לישראל", סיפר דורון וילנר, מרכז נושאי רפואה דחופה בעבודה סוציאלית בבית החולים איכילוב, שבו מאושפזת הילדה במצב בינוני. "במקביל הצלחנו להרגיע את הילדה שהייתה מבוהלת מאוד". לדבריו, כשהילדים יתעוררו, פסיכיאטרים של בית החולים, עובדים סוציאליים וכן גורמי הרווחה בעיריית תל אביב יקחו אחריות על הטיפול בהם.

בצהריים מסר בית החולים איכילוב עדכון על מצבם של שני הילדים שנפצעו. הילד בן הארבע שהושלך מהחלון מונשם ומורדם. מצבו קשה, אך יציב. מצבה של הילדה בת החמש בינוני. היא נמצאת בהכרה וסובלת מפגיעה בבית חזה, משברים בצלעות, מפגיעה בריאה, משבר באגן ומשבר באחת הידיים. האם בת ה-38 עברה ניתוח לייצוב וקיבוע ראשוני של השברים, והיא תעבור סדרה של ניתוחים נוספים במחלקה לטיפול נמרץ.

האם, תושבת תל אביב בת 38 חשודה שזרקה את שני ילדיה מחלון ביתם ברחוב מעפילי אגוז בתל אביב - וקפצה אחריהם. שכן שראה את הילדים ואת האישה שרועים על הדשא הזעיק את צוותי מגן דוד אדום, שפינו את הילדים והאם לבית החולים איכילוב בעיר.

חוקרי תחנת משטרת שכונות, בראשות סגן-ניצב יגאל סנקר, שהגיעו למקום סיפרו כי האם אמרה להם: "רציתי להרוג את ילדיי ולהתאבד". מחקירה ראשונית עולה, כי בן זוגה של האם ואביו של הילד מתגורר בדירה, אך הוא טרם אותר. אביה של הילדה, עזב את הארץ בשנת 2007 והיגר לרוסיה. אבי הילדה כאמור אותר ונמצא בדרכו לארץ. גורמי רווחה מסרו, כי האם וילדיה לא טופלו במסגרת שירותי הרווחה. האם מוכרת למשטרה מתלונה שהגישה ב-2006 נגד אביה של הילדה, בה טענה כי הוא היכה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully