וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשא איידס הכניס חברתו להריון - והורשע באונס

רמי שני

28.9.2010 / 11:09

תושב קריית מלאכי, בן 37, הורשע בעבירות של אונס, מעשים מגונים ומעשים העלולים להפיץ מחלה. לפי הכרעת הדין, הוא אנס את חברתו והכניס אותה להריון, אף כי ידע שהוא נשא איידס. למרבה המזל, המתלוננת לא נדבקה בנגיף

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את גטהון ווסה, בן 37 תושב קריית מלאכי, בעבירות של אונס, מעשים מגונים ומעשים העלולים להפיץ מחלה. ההרשעה הייתה לפני כשבועיים, אולם החלטת בית המשפט פורסמה היום (שלישי). ווסה הורשע בכך שאנס את חברתו לחיים והכניס אותה להריון, אף כי ידע שהוא נשא איידס. למרבה המזל, המתלוננת לא נדבקה בנגיף.

הרכב של שלוש שופטות בית המשפט חני סלוטקי, רות אבידע ומיכל ברנט, קבע כי ווסה שיקר בעדותו כאשר ניסה ליצור מצג, לפיו הוא ביצע את המעשים המיוחסים לו בעודו משתמש באמצעי מניעה. "אין ספק כי הנאשם לא השתמש באמצעי מניעה כעדות המתלוננת וכהודאתו בחקירותיו", כתבו השופטות. "גם התוצאה של כניסת המתלוננת להריון מחזקת מסקנה זו. אין זאת אלא, כי הנאשם שינה גרסתו בעניין זה, שכן גרסתו המקורית לפיה הוא לא השתמש באמצעי מניעה, תומכת בגרסת המתלוננת".

השופטות הוסיפו, כי "גרסתו לפיה על אף שלא השתמש באמצעי מניעה הסכימה המתלוננת לקיים עמו יחסין מין כבר בתחילת היחסים ביניהם היא בלתי סבירה בעליל. שקר גס ובוטה של הנאשם בעניין כה מהותי מונע כל אפשרות ליתן אמון בגרסת הנאשם ואף מסייע לעדות המתלוננת", נכתב בהכרעת הדין. גזר דינו של ווסה יינתן בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully