וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהג בלי רישיון בעודו שיכור והרג 4 בני אדם

קובי מנדל

28.9.2010 / 10:17

עמיר עטללה, צעיר בן 19 מירכא, מואשם כי דרס למוות שלושה בני אדם שיצאו ממסעדה בכפר יאסיף והרג צעיר שנסע עמו ברכב. בין השאר נהרגה בתאונה שופטת בית משפט השלום בנצרת נסרין כריני

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין)

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד עמיר עטללה בן 19 מירכא, בגין הריגתם של ארבעה בני אדם בתאונת דרכים שאירעה בתחילת החודש בכפר יאסיף. עטללה מואשם כי נהג ללא רישיון ובמצב של שכרות ודרס למוות את ד"ר ניזאר תומא (46), רעייתו ג'וזפין (40) ושופטת בית משפט השלום בנצרת נסרין כריני (39) בעת שהשלושה יצאו ממסעדה בכפר. בנוסף, הוא מואשם בהריגת צעיר שנסע עמו ברכב.

לעטללה מיוחסים אישומים של הריגה, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רשיון, גרימת חבלה של ממש, סטייה מנתיב הנסיעה, מהירות מופרזת, נהיגה כשרישיון הרכב אינו בתוקף, אי חגירת חגורת בטיחות ונהיגה ללא ביטוח.

לפי כתב האישום, שהגיש עורך הדין ענאן גאנן מפרקליטות מחוז חיפה, בליל ראש השנה סמוך לחצות, נהג עטאללה ברכב מסוג סובארו בו היו שלושה מחבריו. הארבעה נסעו ברכב מבלי שחגרו חגורות בטיחות, בעוד הנאשם נהג ללא רשיון כשבדמו ריכוז אלכוהול מעל למותר.

"כביש מסוכן"

עוד עולה מכתב האישום, כי לנהג אין כלל רשיון נהיגה, ולרכב לא הייתה תעודת ביטוח. הנהג הגיע לכיכר לפני הכניסה הדרומית לכפר יאסיף בעודו נוהג במהירות מופרזת. הוא איבד שליטה על הרכב, סטה מנתיב נסיעתו לנתיב הנגדי, המשיך לשוליים שבצד שמאל של הכביש ופגע עם חזית הרכב בשופטת נסרין כרייני, ובבני הזוג ד"ר נזאר תומא וג'וזפין תומא, ששהו על השוליים בקרבת מגרש כלי רכב.

בכתב האישום נטען, כי עטללה המשיך ופגע במעקה הבטיחות ובשלט של מגרש המכוניות והתהפך עם הרכב. הנפגעים בתאונה נהרגו במקום, ואילו חברו של הנאשם שישב לידו נפגע באורח קשה ומאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים.

אמג'ד תומא, אחיו של ד"ר ניזאר תומא המנוח, אמר באחת מהארכות המעצר של עטללה, כי "הגיע הזמן שהמשטרה תיקח את החוק לידיים ותטפל בנהגים כמו זה שדרס למוות את השלושה בעת שנהג ללא רישיון". אמג'ד תומא הוסיף, כי זה זמן רב מבקשים תושבי הכפר מהמשטרה להקים כיכר לא הרחק ממקום התאונה, "אך לא מקשיבים לנו. מדובר בכביש מסוכן וכמעט כל יום מתרחשת בו תאונת דרכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully