וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנחלים מודים לנתניהו: יקבל רחוב על שמו

יהושע בריינר

27.9.2010 / 15:28

כחלק מחגיגות סוף הקפאת הבנייה, יוסר מחר הלוט מעל רחוב חדש ביישוב דולב - רחוב בנימין נתניהו. בתוך כך, בקרני שומרון ניצלו את תום ההקפאה כדי להשיג אישור ליחידות דיור שנבנו כבר בשנות ה-80

המתנחלים מצאו גימיק חדש כדי לציין את סיום הקפאת הבנייה בשטחים והחליטו לקרוא על שם ראש הממשלה את אחד הרחובות בשכונה חדשה שתיבנה בדולב שבמטה בנימין. באירוע שיתקיים מחר (שלישי) יסירו המתנחלים את הלוט מעל אחד משלטי הרחובות, שייקרא על שמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "החלטנו להוקיר את ראש הממשלה על שלא נכנע ללחצים שהופנו אליו מכל העולם ולא חזר בו מהבטחתו שלא להמשיך בהקפאה. אנו מזמינים את ראש הממשלה להסתובב ברחוב העמוס במשפחות חדשות הגרות ברחוב המציין את שמו", אמרה איריס זנגי, תושבת היישוב.

במקביל, הוועדה לתכנון ובנייה בקרני שומרון אישרה אתמול את הקמתן של 497 יחידות דיור שכבר נבנו בסוף שנות השמונים ובתחילת שנות התשעים, אולם עד כה הם לא קיבלו אישורי בנייה סופיים. מדובר בבתים שמאוכלסים במאות משפחות, אולם בשל קשיים משפטיים לא יכלו התושבים לבצע בהם הרחבות או שיפוצים. אמש, לאחר שצו ההקפאה פג, אישרה ועדת התכנון המקומית את המבנים לאחר שהצליחה למצוא פתרון לעיכובים המשפטיים.

לדברי ראש המועצה הרצל בן ארי, הלבנת הבתים זכתה לאישור המנהל האזרחי. "אף שלא מדובר בבנייה חדשה", הוא אמר, "הצלחנו להשיג סוף סוף אישורי בנייה סופיים לבתים הללו, לאחר שנים רבות שבהם המשפחות שגרות במבנים הללו לא הצליחו לקדם דבר בשל הבעיות המשפטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully