וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן מפציר בנתניהו: "הארך ההקפאה"

27.9.2010 / 14:23

יו"ר הרשות הפלסטינית התארח אצל נשיא צרפת בפריז והבהיר כי הרשות עדיין לא החליטה אם לפרוש מהמשא ומתן בשל סיום הקפאת הבנייה בהתנחלויות. "נודיע על החלטתנו ב-4 באוקטובר". אבו מאזן קרא לנתניהו "להאריך את ההקפאה ב-3-4 חודשים"

רויטרס

(עריכה: יאיר דניאל, צילום: רויטרס, קריינות: אביב אברמוביץ')

"על נתניהו להאריך את ההקפאה ב-3-4 חודשים נוספים כדי שנוכל להיכנס לעומק הסוגיות ולדון בהן במהלך אותם חודשים", כך אמר היום (שני) יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן במסיבת עיתונאים משותפת שערך בפריז עם נשיא צרפת ניקולא סרקוזי. "לא נגיב בפזיזות לתום ההקפאה. נבחן את המצב, נתייעץ עם מדינות ערב בכינוס הליגה הערבית ורק לאחר מכן נקבל החלטה", הבהיר אבו מאזן.

יו"ר הרשות ציין כי "אנחנו רוצים שצרפת ויתר המדינות ימלאו תפקיד פעיל בהשפעתם על המתרחש בתהליך המדיני". "אני וסרקוזי הסכמנו שעל ישראל להפסיק את ההתנחלויות. ב-4 באוקטובר נתייעץ עם מדינות ערב במסגרת כינוס הליגה הערבית ולאחר מכן נביע את עמדתנו כלפי אי הארכת ההקפאה", הסביר.

סרקוזי קרא אף הוא לישראל להפסיק את הבנייה בהתנחלויות, והביע את צערו שישראל לא האריכה את הקפאה. "ההתנחלויות חייבות להיפסק, אמר סרקוזי. הנשיא הצרפתי סיפר כי הוא דיבר עם נתניהו בנושא ההתנחלויות. הוא הוסיף כי בכוונתו להזמין את אבו מאזן, נתניהו, ונשיא מצרים חוסני מובארק לכינוס בפריז שיתקיים לפני סוף אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully