וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגות בבריטניה סביב כיפת הענק בגריניץ'

31.12.1999 / 20:40

גלגל הענק לא יתפקד, אבל המלכה תשוט על התמזה

ההכנות לחגיגות האלף החדש בלונדון, נמשכו היום במרץ, אך תחת מצב רוח קצת מזופת. הרבה מדי אנשים הושפעו מהידיעות על כך שהאטרקציות שהכינה בריטניה לערב זה עלולות שלא לעמוד בציפיות. מדובר בכיפת המילניום, הגג הגדול בעולם, שהוקמה על קו התאריך גריניץ', שעליה נאמר שלא הצליחו למלא אותה במוזמנים, ויש חשש שהכיסאות הריקים יבלטו למרחוק. והאכזבה השנייה הוא גלגל הענק, גם הוא, הגדול בעולם, שאמור היה לשמח את העם בלילה הזה מכל הלילות. אך התברר שאיש לא יוכל לעלות עליו, כי איננו תקין וערוך לשימוש.
נראה כי בריטניה השקיעה הכי הרבה בחגיגות המילניום: מיליארד וחצי דולר, שקצת יותר ממיליארד הושקעו רק בכיפת הענק.
אבל ההכנות נמשכו על אף המצב רוח. המחשבים הבריטיים, מצידם, תפקדו עד עתה ללא רבב בכל ההכנות והתרגילים לבאג. היה רק האקר אחד, שהצליח לשתק את לוח זמני הרכבות למספר שעות, אבל התקלה תוקנה.
חגיגות גדולות מתוכננות בלפחות 20 ערים בבריטניה. בחצות בדיוק, יהיה זה הביג-בן שיפצח את החגיגות והעיר תואר במופע זיקוקין אדיר מימדים. המלכה אליזבת היא שתדליק את משואת המילניום הראשונה על התמזה, ומשם תצא להפלגה עד לכיפת המילניום.
בים הצפוני, באי הצפוני ביותר בין איי שטלנד, הודלק מגדלור, שמציין את נקודת ההתחלה של "מסלול אורות" שיודלקו לאורך נהר התמזה כולו. מדובר ברצף של תאורה אדירה, שאמור להיראות גם למי שישקיף מחוץ לכדור הארץ.
בסקוטלנד כבר יצאו החוגגים לנגן בחמת חלילים. בבתי החולים בסקוטלנד מתכוננים לכך שהמסיבות השנה יהיו פרועות ושתויות מהרגיל, והם בכוננות לספיגת לא פחות מ-1,000 נפגעי מילניום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully