וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת ירדן ראניה עברה צנתור בניו יורק

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

27.9.2010 / 11:22

המלכה בת ה-40 חשה בלבה ובעקבות כך עברה צנתור בבית חולים בניו יורק. מארמון הנשיאות נמסר כי ההליך עבר בהצלחה והמלכה תשוב לירדן בימים הקרובים

מלכת ירדן ראניה עברה בימים האחרונים הליך צנתור בבית חולים בניו יורק לאחר שחשה בלבה. גורם בארמון המלך בעמאן מסר לסוכנות הידיעות הירדנית "פטרה" כי מדובר בהליך רפואי "שגרתי ונפוץ". עוד דווח כי ההליך עבר בהצלחה, והמלכה בת ה-40 צפויה להשתחרר מבית החולים בתוך יומיים ולשוב לירדן.

המלכה ראניה הגיעה לניו יורק ביחד עם בעלה, המלך עבדאללה, שנסע להשתתף בכינוס העצרת הכללית של האו"ם בסוף השבוע. המלכה לקחה חלק פעיל בעצרת גם כן, בתור דמות ציבורית המקדמת נושאים של זכויות נשים וחינוך בעולם השלישי. ראניה צפויה לשוב לירדן במהלך השבוע. בהודעת ארמון המלך נמסר כי עבדאללה האריך את ביקורו בניו יורק כדי להישאר לצד רעייתו אולם היום הוא כבר שב לעמאן.

ביום חמישי נשא עבדאללה דברים בעצרת האו"ם בניו יורק וקרא לישראל ולפלסטינים להמשיך במאמציהם להגיע להסדר שלום. לדברי עבדאללה, האלטרנטיבה להסכם היא "סבל נוסף ותסכול עמוק יותר והמשך לוחמה בעוצמה גבוהה יותר".

"כשלון השיחות ימשיך לגרור את העולם כולו למטה ויאיים על הביטחון והיציבות הרבה מעבר לגבולות המזרח התיכון", אמר. בנוסף הציע לקיים שבוע סובלנות ברחבי העולם: "מה שאנחנו מציעים זה שבוע מיוחד, במהלכו אנשי העולם, כל אחד במקום התפילה שלו, יוכלו לבטא את מה שאמונתו מלמדת בדבר סובלנות, כבוד לאחר ושלום. אני מקווה שהעצרת תתמוך בהצעה", אמר עבדאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully