וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושגה פשרה: נותחה גופת הנער שנרצח בב"ש

גלעד גרוסמן ויהושע בריינר, מערכת וואלה! חדשות

27.9.2010 / 10:33

במכון לרפואה משפטית באבו כביר בוצעה נתיחה בגופתו של הנער ישראל אלעזר בן ה-14, שנדקר בסוף השבוע למוות במהלך קטטה בבאר שבע. הנתיחה נעשתה בעקבות פשרה שהושגה בין המשטרה לבין המשפחה

תאגיד כאן

(כתבת הערוץ הראשון, אמש)

במכון לרפואה משפטית באבו כביר בוצעה הבוקר (שני) נתיחה בגופתו של הנער ישראל אלעזר בן ה-14, שנדקר בסוף השבוע למוות במהלך קטטה בבאר שבע. התהליך שבו השתתף גם נציג מטעם הסניגוריה הציבורית, ד"ר חן קוגל, התקיים בעקבות פשרה שהושגה בין משפחתו של אלעזר למשטרה.

הפשרה הושגה בעקבות פנייתו של ראש מועצת קריית ארבע, בה מתגוררת המשפחה, מלאכי לוינגר, לרבנים הראשיים לישראל שלמה עמאר ויונה מצגר ולמנכ"ל משרד המשפטים. על פי הפשרה שהושגה, בגופה בוצע ניתוח חלקי בלבד בפיקוח גורם הלכתי מומחה.

אמש הגיע אברהם אלעזר, אביו של ישראל למכון לרפואה משפטית באבו כביר ודרש לקבל את גופת בנו על מנת שלא תנותח על ידי המשטרה. האב קרא: "תנו לי להביא את גופת בני לקבר ולא חתיכות קצוצות ממנו".

משפחת אלעזר זעמה על המשטרה וטענה כי הפרה את ההסכם עמה, לפיו גופת הנער לא תנותח, אלא תעבור בדיקה מינימלית במכון לרפואה משפטית באבו כביר, שלא תכלול ניתוח פנימי. לפי ההסכם, הבדיקה הייתה אמורה להיעשות בנוכחות נציג הרבנות הראשית בניתוח.

עדכון ראשון: 9:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully