וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר בן 24 סימם ואנס בת 12 בנהריה

קובי מנדל ועידן אבני

27.9.2010 / 0:00

הצעיר נעצר בחשד שביצע בדירתו שני מעשי אונס בנערה, לאחר שסיפק לה סמים. לטענת המשטרה, בחקירתו הוא קשר את עצמו לחשדות המיוחסים לו. נבדק חשד, לפיו הנערה נפלה קורבן למעשי אונס נוספים

משטרת נהריה עצרה אמש (ראשון) צעיר בן 24 בחשד שביצע שני מעשי אונס בנערה בת 12, תושבת העיר. לפי החשד, הצעיר אנס את הנערה בדירתו בעת שהייתה נתונה להשפעת סמים שהוא סיפק לה.

לטענת המשטרה, הצעיר קושר עצמו לאירועים המיוחסים לו. עוד נמסר מהמשטרה כי נבדק חשד שאותה הנערה, שמשפחתה מטופלת על ידי שירותי הרווחה, כבר נפלה בעבר קורבן לתקיפה מינית בנסיבות דומות מצד מספר בני נוער.

בתוך כך, אתמול בבוקר נעצר תושב מרכז הארץ בן 35, בחשד שאנס ילדה בת 11. המשטרה חושדת שהוא הגיע עם ילדיו למתחם קבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה יחד עם משפחתה של הילדה. מחקירה ראשונית עולה, כי משפחתה של הילדה התיידדה באחרונה עם משפחתו של החשוד ואף סייעה לה.

הוריה של הילדה ושמונת אחיה לנו בסוכה במתחם הקבר על מנת לקיים את מצוות החג. במהלך הלילה, התעוררה האם כדי לוודא שכל ילדיה ישנים, אך לתדהמתה הבחינה שהחשוד צמוד לבתה בת ה-11. האם הזעיקה את שוטרי תחנת טבריה למקום ומסרה להם את עדותה.

עדכון ראשון: 22:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully