וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצוע בפיגוע הירי: לא היה זמן לחכות לאמבולנס

רמי שני

27.9.2010 / 0:00

"הגיע מולי רכב, והיה ממנו ירי אוטומטי שפגע בי וברגל של אשתי, אבל המשכתי בנסיעה לכיוון המחסום", שחזר שרון שוקר בן ה-35, שנפצע באורח קל בפיגוע הירי ליד הר חברון. אשתו נטע, שנפצעה באורח בינוני והייתה בחודש התשיעי להריונה, ילדה בן בניתוח קיסרי בבית החולים

"הגיע מולי רכב, וכנראה מהרכב הזה היה ירי אוטומטי שפגע בי וברגל של אשתי". כך שחזר אמש (ראשון) שרון שוקר, שהוא ורעייתו נטע, שניהם בני 35, נפצעו בפיגוע הירי בדרום הר חברון. נטע שוקר, שנמצאת בחודש התשיעי להריונה, נפגעה באורח בינוני ברגלה ועם הגיעה לבית החולים היא הוכנסה למחלקת טראומה, שם עברה בהצלחה ניתוח קיסרי בסיומו ילדה את בנה הבכור. מבית החולים נמסר כי מצבו של התינוק טוב. שוקר סיפר: "אשתי הוכנסה לחדר ניתוח כדי לבצע בה ניתוח קיסרי, ואחר כך ינתחו אותה ברגל. היא פשוט אמורה ללדת כל רגע".

שוקר תיאר את השתלשלות האירועים לפני פיגוע הירי. "אני ואשתי החלטנו לעבור ליישוב טנא-עומרים", סיפר שוקר. "היום העברתי חלק מהדברים יחד עם אשתי שנמצאת בהריון בחודש התשיעי. כשסיימתי להעביר חלק מהדברים, ירדתי לכיוון באר שבע להמשיך בהעברה".

"אחרי המחצבה הגיע מולי רכב, וכנראה מהרכב הזה היה ירי אוטומטי שפגע בי וברגל של אשתי. המשכתי את הנסיעה לכיוון המחסום ובדרך דיווחתי למשטרה שירו עלינו. במחסום ירדתי כדי לראות מה קורה עם אשתי", הוא אמר. "הבנתי שלא כדאי לחכות לאמבולנס והתחלתי לנסוע לכיוון באר שבע. בצומת שוקת ראיתי רכב של משמר הגבול, עצרתי אותו וביקשתי שיקחו את אשתי לבית החולים, כי יש להם סירנה והם יותר מהירים ממני".

"דמנו לא יהיה הפקר"

שוקר הוסיף: "לא היה לי זמן להרגיש דבר. ידעתי שנפגענו, והייתי צריך לטפל בי ובאשתי כמה שיותר מהר. כשהבנתי שאשתי נפגעה, קיבלתי את זה בצורה רגילה כדי לא להלחיץ אותה. הדרך היחידה שלי הייתה לדווח את זה כמה שיותר מהר למשטרה והצבא איפה הירי, כדי שלא ייפגעו עוד אנשים - וכמה שיותר מהר כדי להגיע לבית החולים".

שוקר הבהיר כי "למרות מה שקרה לנו, אנו יודעים שהחיים ממשיכים. שירתתי בצבא ועברתי הרבה מאוד דברים, הייתי במלחמת לבנון השנייה והייתי תחת אש. לא התרגשנו ממה שקרה". לדבריו, "זוהי הפעם הראשונה שבה אני מעורב בפיגוע שמכוון אליי. אני מקווה שזו הפעם האחרונה, אבל קשה לדעת".

פעיל הימין ברוך מרזל קרא לציבור המתיישבים ביהודה ושומרון "לקחת את גורלו בידיו" בעקבות פיגוע הירי. מרזל אמר, כי "הגיע הזמן ללמוד מהערבים. כבר שלושה ימים שהם מתפרעים בגלל שחוסל מחבל בסילוואן, ואילו אצלנו טבח של ארבעה צדיקים עבר בשקט. דם יהודי אינו הפקר".

  • עוד באותו נושא:
  • פיגוע ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully