וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הנרצח בב"ש זעק באבו כביר: אל תנתחו אותו

יהושע בריינר ורמי שני, מערכת וואלה! חדשות

26.9.2010 / 20:51

אביו של הנער ישראל אלעזר שנרצח בב"ש הגיע למכון לרפואה משפטית וקרא: "תנו לי להביא את גופת בני לקבר ולא חתיכות קצוצות ממנו". לטענת המשפחה, המשטרה הפרה סיכום שהושג עמה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

אברהם אלעזר, אביו של הנער ישראל אלעזר שנרצח ביום שישי בבאר שבע, הגיע הערב (ראשון) למכון לרפואה משפטית באבו כביר ודרש לקבל את גופת בנו על מנת שלא תנותח על ידי המשטרה. האב קרא: "תנו לי להביא את גופת בני לקבר ולא חתיכות קצוצות ממנו".

משפחת אלעזר זועמת על המשטרה וטוענת כי הפרה את ההסכם עמה, לפיו גופת הנער לא תנותח, אלא תעבור בדיקה מיניאלית במכון לרפואה משפטית באבו כביר, שלא תכלול ניתוח פנימי. לפי ההסכם, הבדיקה הייתה אמורה להיעשות בנוכחות נציג הרבנות הראשית בניתוח. אלא שבשעות האחרונות יצר נציג הרבנות קשר עם בני המשפחה והודיע להם כי המשטרה חזרה בה מכוונתה, וכי הם דורשים לערוך בו ניתוח מלא.

לטענת המשפחה, החלטת המשטרה לבצע בנער ניתוח קשורה לכך שאשתו של ניצב ניסו שחם, ורדה שחם, עומדת מאחורי הדרישה לבצע ניתוח, כחלק ממסע שנאה שהיא מנהלת נגד ציבור המתנחלים. המתיחות בין המתנחלים וניצב שחם קשורה בהתבטאות חריפה של שחם בשנת 2005 נגד מפגינים שמחו על פינוי גוש קטיף.

"סיכמנו על ניתוח מינימלי"

יעקב אייכנשטיין, מקורב של משפחת אלעזר, אמר לוואלה! חדשות, כי "היה סיכום עם רצון טוב של שני הצדדים, הן של המשפחה והן של המשטרה, שמבצעים ניתוח מינימלי תחת פיקוח רב. לפתע הבנו, שהמשטרה נהגה בעורמה והחליטה לנסר את גופתו, דבר מזעזע כשלעצמו. אין לנו שום כוונה לאפשר לחתוך איברים. לא יעלה על הדעת שלא יכבדו את רצון המשפחה ואת רצון המת".

גורמים במשטרה מסרו כי אין הסכם כזה עם המשפחה. לדבריהם, בית המשפט קבע כי יש לנחת את הנער מחר בבוקר, והמשפחה קיבלה 24 שעות כדי לערער לבג"ץ.

ישראל אלעזר, תושב קריית ארבע, הגיע לבאר שבע ביום שישי כדי לבקר חבר. במהלך הלילה, נקלע הנער לקטטה, בה נדקר למוות. עוברי אורח מצאו את הצעיר סמוך לגשר בשדרות יעלים בעיר והזעיקו את צוותי מגן דוד אדום. צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום החל לבצע בו החייאה, ופינה אותו לבית החולים סורוקה כאשר הוא מחוסר הכרה ומונשם, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully