וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני התקרב לגדר בעזה - ונהרג מאש צה"ל

26.9.2010 / 18:46

גורמים פלסטינים דיווחו שצעיר בן 20 שהשתתף בהפגנה, נורה לאחר שהתקרב לגדר המערכת סמוך לחאן יונס ומת בבית החולים. צה"ל: החיילים ביצעו ירי לעבר פלג גופו התחתון

אזרח פלסטיני שנפצע בצהרים מירי צה"ל במהלך הפגנה סמוך לגדר המערכת מזרחית לחאן יונס מת הערב (ראשון) מפצעיו. כך דיווחו מקורות רפואיים פלסטיניים ברצועת עזה. על פי הדיווח, ההרוג הינו סלימאן אבו ענזה, בן 20 מהאזור.

בצה"ל אישרו כי נפתחה אש לעבר מפגין שהתקרב לגדר. מדובר צה"ל נמסר כי בתחילה בוצע ירי באוויר, אך המפגין לא התרחק, ובשל כך ירו החיילים לעבר פלג גופו תחתון. עוד נמסר, כי החיילים זיהו פגיעה מתחת לברכו של המפגין.

ביום שישי דיווחו מקורות פלסטינים כי דייג פלסטיני נהרג מאש שנורתה מספינות חיל הים הישראלי לעבר סירות דייגים באזור חוף הים בסודאנייה שבצפון רצועת עזה. על פי הדיווחים, ההרוג הוא מוחמד בכר, בן 20.

בצה"ל אישרו גם אז כי אכן נפתחה אש לעבר ספינת דיג פלסטינית וציינו כי ייתכן שאחד הדייגים שהיו עליה נפגעו כתוצאה ממנו. לדברי גורם צבאי, ספינת הדיג חרגה מאזור השיט המותר לפלסטינים בצפון הרצועה ואף התקרבה לעבר חופי ישראל, סמוך לחוף זיקים. ספינת סיור של חיל הים ביצעה לעבר הסירה ירי הרתעתי, ואחריו שבה הסירה על עקבותיה אל השטח המותר לדיג.

  • עוד באותו נושא:
  • רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully