וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד החשוד ברצח בב"ש: הוא היה מבולבל והודה

רמי שני ופנחס וולף

26.9.2010 / 17:12

הוארך בשישה ימים מעצרו של הנער בן ה-16 החשוד שדקר למוות את ישראל אלעזר בן ה-14 בבאר שבע. פרקליטו: נגבתה ממנו הודאה בדרך לא תקינה. משפחתו של הנרצח מסרבת לבצע נתיחה בגופתו

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (ראשון) בשישה ימים את מעצרו של הנער בן ה-16 החשוד בדקירתו למוות של הנער ישראל אלעזר בן ה-14 במהלך קטטה שאירעה ביום שישי בבאר שבע.

עורך הדין יפתח רפאלי, פרקליטו של החשוד, טען כי ממרשו נגבתה הודאה בדרך לא תקינה. בדיון בהארכת המעצר של החשוד בדקירה אמר עו"ד רפאלי כי "החקירה נעשתה ללא נוכחות עורך דין או בן משפחה. כמו כן הוא נעצר בשמונה בבוקר, ורק אחר הצהרים קיבלה הסנגוריה הודעה על כך". עוד אמר הפרקליט כי "הנער מאוד מבולבל, ויכול להיות שזה מה שגרם לו להודות בחשד שיוחס לו".

עוד קודם לדיון, בית משפט השלום בבאר שבע האריך בחמישה ימים את מעצרו של שמואל בוקובזה, בן 25 מבאר שבע, בחשד למעורבות בקטטה במהלכה בוצע הרצח. בוקובזה אמר להגנתו כי "הייתי בחבורה אך לא היה לי קשר לקטטה. אין לי שום קשר לרצח ולא הייתי מעורב בקטטה. סיפרתי כל מה שידעתי". פרקליטו, עורך הדין יוסי הכהן, טען בפני בית המשפט כי לבוקובזה אין קשר לאירוע עצמו, אף שיש לו קשר משפחתי לאחד המעורבים.

אלעזר לא הובא עד כה לקבורה, מכיוון שהמשטרה דורשת לבצע נתיחה בגופתו, אולם משפחתו מתנגדת לכך מטעמי דתיים. המשפחה שוחחה עם שר הדתות, יעקב מרגי, בבקשה שיפעל למניעת ביצוע הנתיחה. מרגי דיבר עם המשטרה בבקשה למנוע את נתיחת הגופה, אולם עדיין אין תוצאות למאמציו.


גורמים במשטרה טוענים כי הרקע לרצח הינו ויכוח שפרץ בין המעורבים בנוגע לסיגריה. על פי החשד, השניים שכבר היו שתויים, שתו משקאות אלכוהוליים אחד ליד השני. במהלך השתייה אחד הנערים ביקש מאחר סיגריה, אך זה סירב לתת לו אחת. בין השניים התפתח עימות מילולי שלווה בקללות והפך במהרה לקטטה במהלכה נדקר אלעזר בן ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully