וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנער שנרצח בב"ש מתנגדת לנתיחת הגופה

מוטי לוי ורמי שני

26.9.2010 / 0:02

ישראל אלעזר נרצח אמש בבאר שבע במהלך קטטה בין מספר צעירים. המשטרה הצליחה לעצור חשוד במעשה אולם כעת מתנגדת משפחתו לנתיחת הגופה מטעמים דתיים

משפחתו של ישראל אלעזר בן ה-14 שנרצח הלילה בבאר שבע מתנגדת לנתיחת גופתו מטעמים דתיים, כך אמר אמש (שבת) אבי הנער בעת שהיה בדרכו לבקש מבית המשפט שיורה למשטרה לעצור את הנתיחה. המשטרה דורשת את נתיחת הגופה, ובקרוב יתקיים דיון בנושא בבית משפט השלום בבאר שבע.

נער בן 16 נעצר בחשד שדקר למוות את אלעזר, תושב קריית ארבע, ולדברי המשטרה הוא הודה ואף שיחזר את המעשה. הנער החשוד נעצר עם שמונה חשודים נוספים, ביניהם שבעה קטינים, בחשד למעורבות באירוע. העצורים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בפני שופט בית משפט השלום בבאר שבע.

גורמים במשטרה הוסיפו כי הרקע לרצח הינו ויכוח שפרץ בין המעורבים ברצח בנוגע לסיגריה. על פי החשד, השניים שכבר היו שתויים, שתו משקאות אלכוהוליים אחד ליד השני. במהלך השתייה אחד הנערים ביקש מאחר סיגריה, אך זה סירב לתת לו אחת. בין השניים התפתח עימות מילולי שלווה בקללות והפך במהרה לקטטה במהלכה נדקר הנער בן ה-14.

אלעזר הגיע בערב שישי לבאר שבע כדי לבקר את חברו. עוברי אורח מצאו אותו סמוך לגשר בשדרות יעלים בעיר והזעיקו את צוותי מגן דוד אדום. צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום החל לבצע בו החייאה, ופינה אותו לבית החולים סורוקה כאשר הוא מחוסר הכרה ומונשם, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו.

עדכון ראשון - 22:50

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully