וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנער בב"ש: בן 16 הודה ושיחזר את הדקירה

רמי שני

25.9.2010 / 16:46

נער בן 16, שנעצר בחשד למעורבות ברצח הנער בן ה-14 בבאר שבע הלילה, הודה בחקירתו בביצוע הדקירה ושיחזר את המעשה. הרקע לרצח: אחד הנערים ביקש סיגריה מנער אחר, שהעיז לסרב

נער בן 16, שנעצר בחשד למעורבות ברצח ישראל אלעזר בן ה-14 בבאר שבע הלילה, הודה היום (שבת) בביצוע הרצח ושיחזר את המעשה, כך סיפרו גורמים במשטרה. הנער החשוד נעצר עם שמונה חשודים נוספים, ביניהם שבעה קטינים, בחשד למעורבות באירוע. העצורים יובאו מחר לדיון בהארכת מעצרם בפני שופט בית משפט השלום בבאר שבע.

גורמים במשטרה הוסיפו כי הרקע לרצח הינו ויכוח שפרץ בין המעורבים ברצח בנוגע לסיגריה. על פי החשד, השניים שכבר היו שתויים, שתו משקאות אלכוהוליים אחד ליד השני. במהלך השתייה אחד הנערים ביקש מאחר סיגריה, אך זה סירב לתת לו אחת. בין השניים התפתח עימות מילולי שלווה בקללות והפך במהרה לקטטה במהלכה נדקר הנער בן ה-14.

הנער, תושב קריית ארבע, הגיע לבאר שבע כדי לבקר חבר. עוברי אורח מצאו אותו סמוך לגשר בשדרות יעלים בעיר והזעיקו את צוותי מגן דוד אדום. צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום החל לבצע בו החייאה, ופינה אותו לבית החולים סורוקה כאשר הוא מחוסר הכרה ומונשם, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו.

הפרמדיק רענן קליין, שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות כי "הוזעקנו לאדם שנראה מוטל ברחוב סמוך למרכז הקליטה יעלים. הגענו אליו, הוא היה עם פצע דקירה בחזה. התחלנו לבצע בו החייאה כולל ביצוע פתיחת נתיב אוויר ולפנות אותו לבית החולים. במהלך הטיפול קבענו את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully