וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם נפל ממגלשת הרים בצוק מנרה ונפצע בינוני

עידן אבני

25.9.2010 / 15:16

גבר בן 36 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל ממגלשת הרים באתר צוק מנרה, עת בילה עם משפחתו במקום. המשטרה הוציאה צו סגירה למתקן הגלישה. מנכ"ל צוק מנרה: "לא ידוע לנו מה גרם לכך שחגורת הבטיחות השתחררה"

גבר בן 36 נפצע היום (שבת) באורח בינוני לאחר שנפל ממגלשת הרים באתר צוק מנרה .הגבר, תושב מרכז הארץ הגיע היום לבלות ביחד עם משפחתו באתר צוק מנרה אשר בגליל העליון. במהלך הבילוי עלה הגבר על מגלשת הרים אשר יורדת במהירות במורד ההר על מסילה מיוחדת, כאשר היושבים עליה חגורים בחגורת בטיחות ושולטים בעזרת ידיות במהירות הגלישה. הגבר, אשר ירד במורד ההר, הגיע לאחד הסיבובים האחרונים ומסיבה שעדיין אינה ברורה, השתחרר מהמגלשה ועף על גדר בטיחות אשר נמצאת במקום.

הוא נפגע ברגלו באורח בינוני ופונה על ידי צוות של מד"א ירדן לקבלת טיפול רפואי בבית החולים זיו בצפת. תחנת המשטרה בקריית שמונה, אשר החלה לחקור את הנושא, הוציאה צו סגירה למתקן הגלישה בחשד לרשלנות עד שיתבררו נסיבות האירוע. עם זאת, אתר צוק מנרה נשאר פתוח למבקרים.

מנכ"ל צוק מנרה , אבשלום צדוק, אמר לוואלה! חדשות כי "עובדי המקום בדקו את תקינות המגלשה ומדובר במגלשה תקינה. עדיין לא ידוע לנו מה גרם לכך שחגורת הבטיחות השתחררה. אם זה תלוי באיש עצמו או בתקלה. אנחנו נבדוק את הנושא הזה. מדובר במתקן בטיחותי מאוד, אשר אנחנו שומרים על תקני הבטיחות שלו. רשת הביטחון נועדה אף היא במיוחד למקרים כאלו ואני שמח שלמרבה המזל גם המקרה הסתיים ללא פגיעה חמורה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully