וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנער בבאר שבע: המשטרה עצרה 9 חשודים

רמי שני

25.9.2010 / 13:52

תשעה חשודים, בהם שמונה קטינים, נעצרו בחשד למעורבות בקטטה בבאר שבע, בה נדקר למוות נער בן 15. הצעירים, המכחישים את החשדות נגדם, יובאו להארכת מעצרם בביהמ"ש השלום בעיר

הרצח בבאר שבע: המשטרה עצרה היום (שבת) תשעה חשודים, בהם שמונה קטינים, ביניהם שתי נערות, בחשד למעורבות בקטטה שהובילה לדקירתו למוות של נער בן 15 בבאר שבע. החשודים יובאו הערב להארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר. הם מצדם מכחישים את החשדות נגדם.

הנער, תושב קריית ארבע, הגיע לבאר שבע כדי לבקר חבר. במהלך הלילה, נקלע הנער לקטטה, בה נדקר למוות. עוברי אורח מצאו את הצעיר סמוך לגשר בשדרות יעלים בעיר והזעיקו את צוותי מגן דוד אדום. צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום החל לבצע בו החייאה, ופינה אותו לבית החולים סורוקה כאשר הוא מחוסר הכרה ומונשם, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו.

הפרמדיק רענן קליין, שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות כי "הוזעקנו לאדם שנראה מוטל ברחוב סמוך למרכז הקליטה יעלים. הגענו אליו, הוא היה עם פצע דקירה בחזה. התחלנו לבצע בו החייאה כולל ביצוע פתיחת נתיב אוויר ולפנות אותו לבית החולים. במהלך הטיפול קבענו את מותו".

חוקרי המשטרה הגיעו למקום והחלו לבחון את זירת האירוע. השוטרים החלו לאסוף ממצאים באזור בו נמצאה גופתו של הצעיר ולתשאל אנשים שהיו במקום. בין השאר, נחקרת אפשרות שהרקע לתקרית פלילי, וכן עלתה האפשרות שמדובר בקטטה שפרצה על רקע רומנטי.

(עדכון ראשון: 10:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully