וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בחבל לכיש: שני בני 18 מת מגז צחוק

רמי שני

25.9.2010 / 10:00

שני בני דודים בני 18 נמצאו ללא רוח חיים במכוניתם בפרדס ליד קריית מלאכי. על פי החשד, השניים שאפו גז צחוק יחד עם קרוב משפחה נוסף, שלא נפגע משאיפת הגז. הוא הזעיק את אנשי מד"א, שנאלצו לקבוע את מותם של שני הצעירים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכה: דורון שטיין)

אסון במושב אורות שבחבל לכיש, קילומטר צפונית-מערבית לקריית מלאכי: שני בני דודים בני 18 נמצאו הלילה (שבת) ללא רוח חיים בתוך מכוניתם, כשמחוצה לה מיכל שהכיל גז צחוק. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום, ולאחר שניסו לבצע בהם פעולות החייאה, נאלצו לקבוע את מותם. מדובר באבישי קלומק, בן 18 מהמושב אורות ועומר צור מניר בנים, גם הוא בן 18.

סנ"צ ירדן קלנדרוב, מפקד תחנת קריית מלאכי סיפר לוואלה! חדשות, כי שני הצעירים נמצאו ברכב סמוך לשעה 3:00, כשגופו של אחד מהם מוטל מחוץ למכונית. "לידם נמצא בלון גז צחוק גדול, ממנו ככל הנראה שאפו הנערים את הגז. זהו גז מאוד מסוכן הנמצא בשירות מרפאות שיניים, ועלול להיות קטלני", הוסיף.

מחקירת המשטרה עולה, כי נער שלישי, גם קרוב משפחתם של השניים, היה בחברת הצעירים בעת שהשלושה שאפו גז צחוק בפרדס סמוך למושב אורות. ככל הנראה, משראה ששני קרוביו עומדים לאבד את הכרתם הזעיק הנער את כוחות ההצלה. הנער, שלא נפגע משאיפת הגז, הועבר לחקירת המשטרה. הוא סיפר, כי השלושה לקחו את בלון הגז מאחד המושבים באזור. בני משפחותיהם של הנערים הגיעו הבוקר לתחנת המשטרה, כדי לשמוע פרטים על שאירע לבניהן.

עדכון ראשון: 6:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully