וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פעוט פלסטיני מת משאיפת גז מדמיע

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

25.9.2010 / 0:10

מקורות פלסטינים דיווחו כי פעוט בן שנה וחצי מהכפר עיסאוויה שבמזרח ירושלים מת מפצעיו לאחר ששאף שלשום כמות גדולה של גז מדמיע שרוסס ע"י כוחות הביטחון הישראלים במהלך העימותים עם תושבי המקום

מקורות פלסטינים דיווחו אמש (שישי) כי ילד פלסטיני בן שנה וחצי, תושב כפר עיסאוויה שבמזרח ירושלים, מת מפצעיו לאחר ששאף גז מדמיע במהלך העימותים שפרצו שלשום בין הפלסטינים תושבי מזרח ירושלים לבין כוחות הביטחון הישראלים. על פי הדיווח, הילד, אחמד אבו סארה, שאף שלשום בערב כמות גדולה של גז מדמיע שירו השוטרים הישראלים לעבר הפלסטינים.

המקורות דיווחו עוד, כי גם אמש ירו השוטרים גז מדמיע לעבר הפלסטינים באזור. בנוסף דווח כי רעייתו של סאמר סרחאן, הפלסטיני תושב סילוואן שנהרג מאש מאבטח ישראלי, הגיעה לבית החולים לאחר ששאפה גז מדמיע שירו כוחות הביטחון הישראלים בעת העימותים במקום.

לדברי המשטרה, מספר מתושבי הכפר יידו אמש אבנים לעבר כוחות של משמר הגבול סמוך לתחנת הדלק בכפר. השוטרים השיבו באמצעים לפיזור הפגנות לעבר המיידים. במקום לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

המהומות במקום פרצו בעקבות התקרית בה מאבטח ישראלי ירה למוות בתושב שכונת סילוואן סאמר סרחאן. שני בני אדם נוספים נפצעו בתקרית שאירעה במהלך עימותים אלימים שפרצו במקום בין התושבים לבין מתנחלים וכוחות הביטחון.

עדכון ראשון: 22:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully