וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח: "זו השנה הכי מסוכנת למסגד אל-אקצא"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

25.9.2010 / 0:51

בעצרת השנתית של התנועה האיסלמית שנערכה באום אל-פחם, הזהיר השייח' ראאד סלאח כי השנה הקרובה תהיה מסוכנת למסגד אל-אקצא וקרא להמשיך ולספק הגנה אנושית למסגד

אלפי בני אדם השתתפו אמש (שישי) בעצרת השנתית של התנועה האיסלמית תחת הכותרת "מסגד אל-אקצא בסכנה", הנערכת באום אל-פחם. בעצרת, הנערכת זו השנה ה-15, הוקרא מכתבו של ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, השייח' ראא'ד סלאח הנמצא בבית הכלא, בו ציין כי השנה הנוכחית "תהיה השנה המסוכנת ביותר למסגד אל-אקצא".

"אני כותב את המכתב הזה מחדרי שבכלא", כתב, "אני משוכנע שהשנה הזו תהא גורלית ביחס למסגד אל-אקצא וירושלים והיא תטמון בחובה אירועים שיסכנו אותם. לסכנות הללו אין גבולות. מה שיש לעשות הוא לספק הגנה אנושית למסגד אל-אקצא מדי יום ביומו. בנוסף יש לתמוך בתושבי ירושלים משום שתמיכה בהם היא תמיכה במסגד אל-אקצא ובעיר ירושלים".

יו"ר ועדת המעקב של ערביי ישראל, מוחמד זידאן, קרא בנאומו בעצרת לערביי ישראל להמשיך "במאבק העממי כדי להביע את התנגדותנו לרדיפה של הממסד הישראלי אחר ראשי הציבור הערבי". בנוסף, תקף זידאן את חידוש המשא ומתן בין ישראל לרשות הפלסטינית באמרו כי המגעים הללו עלולים להוביל לכך "שהיהודים ישתלטו על מסגד אל-אקצא".

עדכון ראשון: 19:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully