וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנה נגד ברק: "גלעד בשבי, מתי תתעורר?"

אריאל נוי

24.9.2010 / 12:18

מאות בני אדם, בהם בני משפחתו של גלעד שליט, הפגינו מול ביתו של שר הביטחון בתל אביב בקריאה לשחרור החייל החטוף מהשבי. נעם שליט לוואלה! חדשות: "1,552 יום הבן שלנו נמצא בשבי, ולא נעשה דבר"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: עידן גוראל)

בני משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט ועוד מאות בני אדם הפגינו בצהריים (שישי) מול ביתו של שר הביטחון אהוד ברק ברחוב פנקס בתל אביב. המפגינים קראו לשחרורו של גלעד מהשבי ונושאים שלטים, שעליהם נכתב בין השאר: "ברק, שמת לב שחסר לך חייל כבר 1552 ימים? מתי תתעורר?" לפי ההערכות המשטרה, היו במקום בין 300 ל-400 מפגינים. להפגנה הגיעו גם מספר ידוענים הפעילים במאבק להחזרת שליט, בהם אורנה בנאי, ירדנה ארזי, לאה לופטין, בן ארצי, גילת אנקורי, יובל כספין, מיקי רוזנטל ויעל שרוני.

הפגנה בת"א למען שחרור גלעד שליט. אורי לנץ
נעם שליט, סמוך למגדלי אקירוב, היום/אורי לנץ

נעם שליט, אביו של גלעד, אמר לוואלה! חדשות: "אנחנו פה להזכיר לאהוד ברק שיתעורר. 1,552 יום הבן שלנו נמצא בשבי, ולא נעשה דבר". לדברי שמשון ליבמן, יו"ר מטה המאבק למען שליט, "הגיע זמן שברק לא רק ידבר, אלא גם יפעיל את הכוח שלו ויעשה משהו. עד עכשיו הכל היה מלים. אין שום התקדמות במו"מ. זה עצוב מבחנתנו, עצוב אם אחרי מסע כזה ארוך שסחב אחריו אלפים מהעם, ראש הממשלה ושר הביטחון מביאים אותנו לקראת שנה חמישית שבה גלעד יהיה בשבי. זוהי חולשה של מדינת ישראל ופגיעה בערכים שלה".

השבוע פורסם באתר שיתוף קבצי הווידאו "יוטיוב" סרטון בו מוצגת דמותו של החייל החטוף, שנלקחה מתוך קלטת הווידאו שפורסמה לפני שנה, כשהוא בין שני רעולי פנים המשתייכים לזרוע הצבאית של חמאס. בסוף הסרטון מוחשך המסך ונשמעים קולות ירי, ומיד לאחר מכן מופיעה הכתובת "האם המשימה תושלם?"

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, הבהירה כי אין לה כל קשר לסרטון הווידאו המדמה את הוצאתו להורג של החייל החטוף גלעד שליט. "לא פרסמנו שום סרטון וידאו על שליט. זהו סרטון מפוברק ואין בו שום בסיס של אמת". לדברי הזרוע, אילו היא אכן הייתה עומדת מאחורי הסרטון, היא הייתה מפרסמת אותו באתר האינטרנט הרשמי שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully