וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 5 נפצע קשה מפגיעת אופנוע בנס ציונה

אריאל נוי

23.9.2010 / 19:15

ילד בן 5 התפרץ ככל הנראה לכביש סמוך לתחנה המרכזית בנס ציונה ורוכב אופנוע שעבר במקום פגע בו. צוות של מד"א פינה את הילד במצב קשה לביה"ח קפלן ברחובות, רוכב האופנוע לא נפגע

ילד בן 5 נפצע הערב (חמישי) באורח קשה, לאחר שנפגע על ידי אופנוע סמוך לתחנה המרכזית ברחוב הרצל בנס ציונה. צוות של מגן דוד אדום ממרחב איילון פינה את הילד לבית החולים קפלן ברחובות. רוכב האופנוע שפגע בילד לא נפגע.

קצין אגף התנועה במשטרת מרחב השפלה, רב פקד שי מזרחי אמר לוואלה! חדשות כי "מחקירה ראשונית עולה כי הילד התפרץ לכביש שלא במעבר חצייה. בוחן תאונות בודק את זירת התאונה והחקירה נמשכת".

שירי גאנה, פראמדיק של מד"א סיפרה כי "הגענו למקום, ראינו ילד שוכב על הרצפה עם פגיעת ראש. כשהגענו, הוא היה בהכרה מלאה, אך במהלך הפינוי הידרדר מצבו והוא הוגדר בינוני עד קשה. בתחילה ההורים סברו שמדובר ככל הנראה בפגיעה קלה, אך כשהבינו שמדובר בפגיעה קשה יותר, הם נכנסו להיסטריה". עדי ראייה דיווחו כי ההורים טיילו עם הילד ברחוב, אך לדבריהם לא ברור כיצד הילד הגיע לכביש.

מוקדם יותר הערב נפצע רוכב קטנוע בן 42 באורח קשה בתאונה עצמית סמוך לטייבה. ככל הנראה, רוכב האופנוע החליק והועף ממנו. הפצוע פונה עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים מאיר בכפר סבא. נסיבות האירוע נחקרות במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully