וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "תפסנו משת"פים שביצעו פשעים חמורים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

23.9.2010 / 17:11

משרד הפנים בממשלת חמאס ברצועת עזה חשף את מעצרם של חברי רשת משתפי פעולה, שלטענתו, עבדו עבור השב"כ. "המשת"פים מילאו תפקיד חשוב בעופרת יצוקה", סיפרו בארגון. אם יורשעו, הם צפויים לעונש מוות

משרד הפנים בממשלת חמאס חשף היום (חמישי) מידע המוכיח לכאורה כי ברצועת עזה פעלה רשת של משתפי פעולה שעבדו עבור השב"כ וביצעו, לטענת חמאס, "פשעים חמורים". דובר משרד הפנים, איהאב א-רסין, אמר במסיבת עיתונאים בעזה כי הרשת ביצעה פעולות שונות לטובת השב"כ החל מתקופת האינתיפאדה הראשונה ועד לימים אלו.

א-רסין הציג שורה של אירועים שבהם, לטענתו, היו משתפי הפעולה מעורבים, כגון חיסולים של בכירי הזרוע הצבאית של חמאס, הטמנת מטעני חבלה, העברת מידע על בתים ומכוניות של אנשי חמאס. הוא סירב לחשוף את שמות חברי הרשת שנעצרו אך הבהיר כי מדובר ברשת גדולה שכללה גם נשים. "אם הם יואשמו בריגול, הם צפויים לעונשי מוות", הוסיף.

לדברי א-רסין, משתפי הפעולה הללו "מילאו תפקיד חשוב" במהלך מבצע "עופרת יצוקה", כשבמהלכו העבירו מידע חיוני לישראל. "למרות שהמידע הזה לא היה נכון, האויב הישראלי הסתמך עליו ופגע באותם יעדים שהועברו אליו על ידי הסוכנים, ביניהם בתים שגרו שם נשים וילדים", ציין. הוא סיכם באמרו כי ריגול למען ישראל אינו נפוץ בעזה "אולם הוא מהווה סכנה אמיתית לאחדות העם הפלסטיני ולהתנגדות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully