וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנבים לקחו מבית המשפחה את נשק החייל שנהרג

יהושע בריינר

22.9.2010 / 11:56

גנבים נמלטו מבית משפחת כובאני בחדרה עם נשקו האישי של בן כובאני, המזכרת האחרונה שנותרה מהחייל שנפל במבצע באזור חאן יונס. אמו: "שישיבו את הנשק, שום דבר אחר לא מעניין אותנו"

גנבים שפרצו הלילה (רביעי) לבית משפחת כובאני בחדרה גנבו את נשקו האישי של בן כובאני, לוחם גולני שנהרג במהלך פעילות ברצועת עזה ב-2007 מחדרו האישי, שהפך לחדר זיכרון. הבוקר התעוררו בני המשפחה המתגוררים בשכונת בית אליעזר וגילו את דבר הפריצה. הגנבים לא הסתפקו בחפציהם של בני הבית, אלא נכנסו גם לחדרו של כובאני, וגנבו את נשקו האישי שניתן למשפחה מצה"ל לזכרו של בן.

"זה היה נשקו האישי של בן, ועבורנו זה חלק ממנו", סיפרה אמו מרגלית. "זה הנשק שליווה אותו במהלך כל שירותו, והצבא הביא לנו אותו בטקס מיוחד לאחר שהפך אותו ללא שמיש".

לדברי כובאני, הגנבים ידעו כי מדובר בנשק של חייל שנהרג. "הנשק נמצא על מעמד מיוחד עם כיתוב, בחדר יש מנורת זיכרון שדולקת כל הזמן והוא מלא בתמונות של בן, כך שברור שלא מדובר בסתם נשק. מי שלקחו את הנשק הם אנשים חסרי לב. זה מחזיר אותנו אחורה, עד כדי כך. יש לנשק הזה ערך גדול עבורנו, ואירוע כזה פשוט ממוטט אותך שוב, דווקא אחרי שקצת הצלחנו להרים את הראש".

סמ"ר בן כובאני היה לוחם חטיבת גולני בשירותו הצבאי, אשר יצא בחודש אוקטובר 2007 לפעילות מבצעית באזור חאן יונס, במהלכה נורה ונהרג. כובאני חלם להתגייס לגולני, ולא ויתר עד אשר הוצב בחטיבה הוותיקה. כעת, על אף הסיכויים הקלושים, פונה משפחתו אל הגנבים, בתקווה כי ישיבו את הנשק. "שום דבר אחר לא מעניין אותנו", אמרה כובאני. "שיהיה בעילום שם, שיצלצלו ויניחו את הנשק במקום כלשהו או שפשוט יניחו אותו בחצר, אני רק מבקשת שישיבו לנו את הנשק של בן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully