וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדקירה בבני ברק - לבדיקה פסיכיאטרית

איילה חננאל

21.9.2010 / 13:08

ישראל וקסמן החשוד שדקר אתמול אישה ופצע אותה קשה במהלך שוד בעיר יישלח לבדיקה פסיכיאטרית. ביהמ"ש האריך את מעצרו בשבוע: "האופן שבו הוא התנהל בזירת האירוע מעיד על מסוכנותו"

מעצרו של ישראל וקסמן, החשוד שדקר אתמול אישה ופצע אותה קשה במהלך שוד בבני ברק, הוארך היום (שלישי) בשבוע בבית משפט השלום בתל אביב. במהלך הדיון הוחלט עוד כי ויצמן, בן 19, יישלח לבדיקה פסיכיאטרית.

במהלך הדיון שנערך היום בבית המשפט אמר נציג המשטרה כי "מדובר בתיק חמור. מצבה של הנפגעת הוא קשה ביותר, והיא לאחר ניתוח לב". פרקליטתו של וקסמן, עו"ד טלי גוטליב מטעם הסניגוריה הציבורית, טענה מנגד כי יש לקצר את ימי המעצר, מכיוון שווקסמן כבר הודה ושחזר את המעשה. עו"ד גוטליב התייחסה גם למצבו הנפשי של החשוד. "תהיתי איך חשוד חסר עבר פלילי מבצע עבירת אלימות שכזו. שוחחתי עם אמו, אם ל-14 ילדים, והיא מספרת לי כי לחשוד קיימות בעיות נפשיות. ניסו לפנות לפסיכיאטרים ולפסיכולוגים. יש לו פחדים, חוסר שקט, מחשבות שווא".

"גם מחקירתו במשטרה אפשר ללמוד על לקיחת האחריות שלו", הוסיפה עו"ד גוטליב. "הוא המום מהמעשים של עצמו. היו כל מיני מעשים שבזמן כל כך תכוף לביצוע עבירת אלימות מתיישבים עם מצב נפשי בעייתי. אבקש להורות על בדיקה פסיכיאטרית ראשונית על מנת לראות האם באמת יש כאן אדם שנתון במצב נפשי מעורער ולפקח על מצבו הנפשי של החשוד בעת מעצרו, על מנת שלא נמצא אותו פוגע בעצמו".

השופט יצחק יצחק הסכים כאמור לשלוח את וקסמן לבדיקה פסיכיאטרית והאריך את מעצרו בשבוע ימים. בהחלטתו ציין כי, "על פי החשד, החשוד נכנס לביתה של המתלוננת ובאמצעות סכין דקר אותה ופצע אותה באופן קשה ביותר ועיון בתיק החקירה מעלה כי מצבה של המתלוננת בכי רע. עיינתי היטב בהודאת החשוד אשר נמסרה במשטרת ישראל, וניתן להתרשם על פניו מביצוע מעשה בקור רוח וללא נקיפות מצפון. למעשה, על פי דברי החשוד תכנון העבירה היה כיומיים קודם למעשה. גם האופן שבו התנהל החשוד בזירת האירוע שבו נכחו קרובי משפחתה של המתלוננת מעיד על מסוכנותו של החשוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully