וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבו של נשיא קבוצת כדורגל התפוצץ בהרצליה

איילה חננאל

21.9.2010 / 12:25

ניסיון חיסול? פיצוץ אירע ברחוב הנשיא בעיר ברכבו של יניב כהן - נשיא קבוצת מכבי "קביליו" יפו. לא היו נפגעים, מלבד נפגעת חרדה שטופלה במקום. כהן לחוקריו: "אין לי אויבים, ואיני יודע מי יהיה מעוניין לפגוע בי"

ניסיון לפיגוע פלילי בהרצליה? פיצוץ אירע הבוקר (שלישי) בכלי רכב מסוג B.M.W שחנה ברחוב הנשיא בעיר. כתוצאה מהפיצוץ עלה הרכב באש ונזק קל נגרם למכוניות שחנו בסמוך. כמו כן, נפגעת חרדה שהייתה ברכב סמוך טופלה במקום על ידי מד"א. כלי הרכב חנה ליד בית קפה ברחוב הומה אדם בעת הפיצוץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב עולה באש לאחר הפיצוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעל הרכב הוא יניב כהן, נשיא קבוצת הכדורגל מכבי "קביליו" יפו. כהן עמד ליד הרכב בזמן הפיצוץ, אך לא נפגע. במשטרה מעריכים כי ככל הנראה מדובר במטען חבלה שהוטמן ברכב, אולם נסיבות האירוע עדיין נחקרות. כוחות גדולים של משטרה, חבלנים וכוחות כיבוי אש הגיעו לזירת האירוע. ההערכה היא שהפיצוץ ברכבו של כהן, המוכר למשטרה מתחום השוק האפור, אירע על רקע סכסוך בין עבריינים. במהלך חקירתו אמר כהן לחוקריו: "אין לי סכסוכים או אויבים, ואיני יודע מי יהיה מעוניין לפגוע בי".

שמו של כהן נקשר באחרונה לחקירה המנוהלת ביחידה הכלכלית של המשטרה בנוגע לסכסוך שפרץ בינו לבין לאיש העסקים דודו וענונו על רקע משחקי הימורים. לדברי המשטרה, מהחקירה עלה כי במשחק קלפים ששיחקו השניים, הפסיד וענונו ארבעה מיליוני שקלים לכהן וכי טרם העביר לידיו את הכסף. המשטרה חושדת כי כהן החל לסחוט באיומים את וענונו על מנת שישלם לו. בשלב זה, לפי החשד, פנה וענונו לעבריין שלום דומרני באמצעות העבריין רפי אלמקייס, והשניים החלו לאיים על כהן במטרה שיפסיק לאיים על וענונו. בשבוע שעבר כהן, וענונו, אלמקייס ואדם נוסף החשוד במעורבות בפרשה נעצרו על ידי היחידה הכלכלית במשטרה. זמן קצר לאחר מכן שוחרר כהן ממעצר.

אין זו הפעם הראשונה שסכסוך עבריינים בהרצליה גולש לרחובות העיר. לפני כשבועיים שני כלי רכב עלו באש לפנות בוקר ברחוב סיני בהרצליה. צוות כיבוי שהוזעק למקום השתלט על האש, ולא היו נפגעים. כלי הרכב שעלו באש היו שייכים לעבריינים המוכרים למשטרה.

עדכון ראשון: 09:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully