וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמאס טוענים: הסרטון על שליט מפוברק

ניר יהב. כתבנו לענייני ערבים

21.9.2010 / 8:18

הזרוע הצבאית של הארגון טוענת כי אין לה כל קשר לסרטון המדמה את הוצאתו להורג של החייל החטוף. בהודעה מטעמה נאמר: "לא פרסמנו שום סרטון, ואין בו שום אמת". משפחת שליט: הסרטון הוא לוחמה פסיכולוגית מהסוג הירוד ביותר

יח"צ - חד פעמי

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, הבהירה הבוקר (שלישי) כי אין לה כל קשר לסרטון הווידאו המדמה את הוצאתו להורג של החייל החטוף גלעד שליט. "לא פרסמנו שום סרטון וידאו על שליט. זהו סרטון מפוברק ואין בו שום בסיס של אמת". לדברי הזרוע, אילו היא אכן הייתה עומדת מאחורי הסרטון, היא הייתה מפרסמת אותו באתר האינטרנט הרשמי שלה.

אתמול פורסם באתר שיתוף קבצי הווידאו "יוטיוב" סרטון בו מוצגת דמותו של החייל החטוף, שנלקחה מתוך קלטת הווידאו שפורסמה לפני שנה, כשהוא בין שני רעולי פנים המשתייכים לזרוע הצבאית של חמאס. בסוף הסרטון מוחשך המסך ונשמעים קולות ירי, ומיד לאחר מכן מופיעה הכתובת "האם המשימה תושלם?"

משפחתו של גלעד שליט הגדירה אתמול את הסרטון כ"לוחמה פיסכולוגית מהסוג הירוד ביותר". מהמשפחה נמסר בתגובה לסרטון, כי "משפחת שליט מצרה על כך שבמקום לדאוג למאות האסירים הפלסטינים הכלואים בישראל, שחלקם היה יכול להיות כבר מזמן בביתם, בוחרים מנהיגי החמאס להמשיך להחזיק את גלעד בננו כבן ערובה לשאיפותיהם הפוליטיות, מעשה שהוא פשע מלחמה מתמשך על פי החוק הבינלאומי. בנוסף, לא בוחלים מנהיגי החמאס בעזה ובדמשק להוסיף ולנקוט בלוחמה פסיכולוגית מהסוג הירוד ביותר כנגד המשפחה, במקום לכבד את החוק והאמנות הבינלאומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully