וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מכחיש דיווח על ירי לעבר לבנון

אופק עיני

21.9.2010 / 0:01

כלי תקשורת בלבנון מדווחים כי סיור צה"לי פתח בירי באוויר סמוך לגבול, בזמן שחיילים לבנונים היו במקום, וכי בעקבות זאת הועלתה הכוננות של הצבא הלבנוני. עם זאת, מצה"ל נמסר כי "לא בוצע ירי לעבר שטח לבנון"

בצה"ל מכחישים דיווחים שהתפרסמו אמש (שני) באמצעי תקשורת בלבנון, לפיהם חיילים ישראלים ירו סמוך לגבול, בזמן שחיילים לבנונים היו במקום. מצה"ל נמסר, כי "לא בוצע ירי לעבר שטח לבנון".

לפי דיווח ברשת ברשת "אל-מנאר" של חיזבאללה, חיילי צה"ל ביצעו ירי מתחום ישראל אל עבר לבנון, בין הכפרים עלמא א-שעב ודהרייה שבאזור צור. על פי הדיווח, הירי בוצע בעת שסיור צבאי ישראלי עבר באזור קו הגבול סמוך לדהרייה, כאשר החיילים שהשתתפו בסיור ירו באוויר לעבר הכפר, מבלי שהדבר גרם לפגיעות כלשהן. עוד דווח, כי בעקבות הירי, נכנס צבא לבנון לכוננות באזור, ויחידותיו נפרשו באזור בהיערכות חירום. בנוסף נטעןכי צבא לבנון הודיע על התקרית לכוחות יוניפי"ל אשר העבירו חלק מסיוריהם לאזור התקרית.

בתחילת חודש אוגוסט פתחו צלפים של צבא לבנון באש ממארב מטווח של כ-400 מטרים - ופגעו בשני חיילי צה"ל שעמדו בעמדה חשופה. מהירי נהרג סא"ל במיל' דב הררי ונפצע סרן עזרא לקיה ששימש כמפקד פלוגה בגדוד. לפי ההערכות של גורמי צבא, מדובר במארב מתוכנן. בחילופי האש נהרגו גם ארבעה לבנונים – שלושה חיילים ועיתונאי.

עדכון ראשון: 22:20

  • עוד באותו נושא:
  • לבנון
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully