וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסרטון על שליט - לוחמה פסיכולוגית ירודה"

ניר יהב ואריאל נוי

20.9.2010 / 19:00

חמאס הפיץ סרטון חדש בו מופיעה דמותו של החייל החטוף, שנלקחה מתוך קלטת שפורסמה לפני כשנה, בין שני חמושים פלסטינים. בסיום הסרטון נשמעות יריות. משפחת שליט בתגובה: "מנהיגי חמאס לא בוחלים לנקוט בלוחמה הפסיכולוגית מהסוג הירוד ביותר"

יח"צ - חד פעמי

"לוחמה פסיכולוגית מהסוג הירוד ביותר". כך הגדירה הערב (שני) משפחתו של גלעד שליט את הסרטון החדש של חמאס בו מוצגת דמותו של החייל החטוף בין שני חמושים, כשלאחר מכן נשמעות יריות. מהמשפחה נמסר בתגובה לסרטון כי "משפחת שליט מצרה על כך שבמקום לדאוג למאות האסירים הפלסטינים הכלואים בישראל, שחלקם היה יכול להיות כבר מזמן בביתם, בוחרים מנהיגי החמאס להמשיך להחזיק את גלעד בננו כבן ערובה לשאיפותיהם הפוליטיות, מעשה שהוא פשע מלחמה מתמשך על פי החוק הבינלאומי. בנוסף, לא בוחלים מנהיגי החמאס בעזה ובדמשק להוסיף ולנקוט בלוחמה פסיכולוגית מהסוג הירוד ביותר כנגד המשפחה, במקום לכבד את החוק והאמנות הבינלאומיות".

הלוחמה הפסיכולוגית של חמאס שברה שיאים של אכזריות עם סרטון חדש שהתפרסם היום בו מוצגת דמותו של החייל החטוף, שנלקחה מתוך קלטת הווידאו שפורסמה לפני שנה, כשהוא בין שני רעולי פנים המשתייכים לזרוע הצבאית של חמאס. בסוף הסרטון מוחשך המסך ונשמעים קולות ירי, ומיד לאחר מכן מופיעה הכתובת "האם המשימה תושלם?".

בסרטון נראים שני החמושים, כשהם מוציאים מתיקו חפצים כגון מחסנית ומכתבים. בסיום הסרט מוחשך המסך, מופיע הכיתוב "האם המשימה תושלם?", ולאחר מכן נשמע הירי. ככל הנראה מנסה חמאס להשפיע על דעת הקהל הישראלית ולהבהיר לה שאם עסקת שליט לא תצא לפועל – סופו של שליט יהיה רע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully