וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בעל מועדון מהרצליה אנס תיירת בריטית

גלעד גרוסמן

20.9.2010 / 15:18

בית המשפט התיר לפרסם כי יצחק דבוש, תושב הרצליה בן 34, מואשם באונס תיירת בת 18 מבריטניה, מחוץ למועדון לילה שבבעלותו. לטענתו, התיירת הייתה שתויה ומדובר ביחסי מין שבוצעו בהסכמה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש בשבוע שעבר כתב אישום נגד יצחק דבוש, בעליו של מועדון לילה בהרצליה פיתוח, הנאשם באונס וביצוע מעשה סדום בתיירת בת 18 מבריטניה, כך הותר היום לפרסום (שני).

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שירי רום מפרקליטות מחוז תל אביב, התיירת הגיעה למועדון לפני כשבוע וחצי יחד עם חברותיה. דבוש, בן 34 מהרצליה, שבאותה עת ישב על הבר בסמוך לה, הורה לברמן להכין עבורה, בחינם, שלושה משקאות אלכוהוליים. לאחר מכן הוא יצא מהמועדון ועמד מחוץ לדלת האחורית של הבניין, סמוך לשירותים.

לטענת הפרקליטות, הצעירה, שחשה ברע לאחר ששתתה את המשקאות, הלכה לשירותים כדי להקיא. לאחר שנכנסה לשירותים להקיא הוא סגר את דלת הכניסה למועדון ולא אפשר לה לשוב פנימה. לאחר מכן ניצל את העובדה שהייתה במצב מעורפל, אנס אותה, הושיב אותה על ספסל ואילץ אותה לבצע בו מין אוראלי. היא ניסתה כמה פעמים לקום מהספסל אולם איבדה את שיווי משקלה, והוא אחז בה והושיב אותה שוב על הספסל.

בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט נכתב שדבוש הודה שקיים יחסי מין עם הצעירה וכי היא הייתה שיכורה ואף הקיאה תוך כדי האקט המיני, אולם דבוש טען שהכל נעשה בהסכמתה.

בבקשת המעצר נכתב כי "מעשיו של המשיב והיותו בעל מועדון מעידים על כך שהוא מסוכן. בנוסף, מאחר וחלק גדול מעדי התביעה הינם עובדיו של המשיב, קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר ינסה להשפיע על העדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully