וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלת גז גרמה לשיבושי חשמל בכל הארץ

איילה חננאל

20.9.2010 / 15:11

תקלה באספקת גז לתחנת כוח גרמה להפסקות חשמל במספר אזורים, בעיקר במרכז הארץ. בין היתר התקבלו דיווחים על מעליות תקועות ושיבושי תנועה. חברת החשמל: התקלה תוקנה

מערכת וואלה!

(צילום: ארכיון, קריינות: אביב אברמוביץ')

אספקת זרם החשמל שובשה בשעות הצהריים (שני) למשך כשעה במספר אזורים בארץ. במוקד הטלפוני של מחוז תל אביב במשטרה התקבלו מאות שיחות מתושבי תל אביב ורמת גן שהתלוננו על בעיה באספקת החשמל באזור. במקביל, באזור הקריות וביישובים קריית טבעון, רמת ישי ויקנעם נותק זרם החשמל בשל עומס יתר.

במקביל לדיווחים על התקלות באספקת החשמל התקבלו דיווחים במשטרת התנועה על רמזורים שחדלו לעבוד ועל עומסי תנועה שנוצרו בשל כך. בגוש דן ובעיקר בפתח תקוה, נרשמו עשרות מקרים של אנשים שנתקעו במעליות והזעיקו את כיבוי האש. רב סמל אורן שישיצקי מפקד כיבוי והצלה בפ"ת, אמר לוואלה! חדשות כי "הציבור צריך לדעת שאין שום מניעה לשהות במעלית. יש אוויר במעלית ואין צורך להיכנס ללחץ. במקרה שנתקעים - תזעיקו את שירותי כבאות ואנחנו נגיע". רשף משנה קצין כיבוי והצלה טל קסורלה, אמר לוואלה! חדשות כי ברמת גן היו חמש דיווחים על אנשים שנתקעו במעלית, אולם "בכל פעם שהגענו החשמל חזר, ככה שבכל האירועים לא חילצנו פיזית אף אחד".

לאחר כשעה של שיבושים, נמסר מחברת החשמל כי ברחבי הארץ תוקנה התקלה באספקת החשמל. מהחברה נמסר כי "בעקבות תקלה שאירעה במתקן של חברת "נתגז" שמספק גז לתחנת הכוח 'חגית' (באזור ואדי מילק, סמוך ליקנעם) הופסקה פעולת התחנה בהיקף של 900 מגה וואט". עוד נמסר, כי בעקבות התקלה "נותקו מספר קווי חשמל באזורי שונים בארץ, לכ- 15-40 דקות. בשעה זו התקלה טופלה ואספקת החשמל סדירה".

בהכנת הכתבה השתתפו קובי מנדל, אריאל נוי ואורי ערן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully