וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם הבן? אבי החשוד בדריסה נהג ללא רישיון

קובי מנדל

20.9.2010 / 13:20

אביו של הצעיר מירכא החשוד כי דרס למוות לפני מספר שבועות שלושה בני אדם בכפר יאסיף, נעצר לאחר שנתפס נוהג ללא רישיון. מבדיקת המשטרה עלה כי האב מעולם לא הוציא רישיון נהיגה

אביו של הצעיר מירכא החשוד שדרס למוות לפני מספר שבועות שלושה בני אדם בכפר יאסיף, נעצר בצהריים (שני) לאחר שנתפס נוהג ללא רישיון. מבדיקת המשטרה עלה כי האב, בשנות ה-40 לחייו, מעולם לא הוציא רישיון נהיגה.

בתוך כך, בית משפט השלום בעכו האריך היום את מעצרו של הבן, אמיר עתאללה, בשישה ימים נוספים. על פי החשד, עתאללה בן ה-19, דרס למוות שלושה בני אדם שיצאו ממסעדה בכפר יאסיף. הוא חשוד בעבירות של הריגה, נהיגה ללא רישיון וביטוח ונהיגה תחת השפעת אלכוהול. בחקירתו הכחיש שהוא היה זה שנהג ברכב וטען שאינו זוכר מי נהג.

בתאונה שאירעה בתשעה בספטמבר נהרגו שופטת בית משפט השלום בנצרת נסרין כריני (39), ד"ר ניזאר תומא (46) ורעייתו ג'וזפין תומא (40). נוסע נוסף ששהה עם החשוד בדריסה במהלך הנסיעה, מת מפצעיו בשבוע שעבר. מחקירת התאונה כי עתאללה שנהג ברכב פרטי, סטה לפי החשד מסיבה לא ברורה לנתיב הנגדי בכביש 70 ליד כפר יאסיף, התהפך עם הרכב וכתוצאה מכך נדרסו שלושת עורכי הרגל, שיצאו באותה העת ממסעדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully