וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולמרט חשף בדבריו נגד ברק סודות מדינה"

20.9.2010 / 13:38

תנועת אומ"ץ הגישה תלונה במשטרה נגד ראש הממשלה לשעבר, בעקבות דברים שנשא בכינוס יוזמת ז'נבה. לטענת התנועה, "אולמרט חשף בפומבי סוד מדינה, שקשור בתקיפת הכור בסוריה"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: דורון שטיין)

תנועת אומ"ץ הגישה היום (שני) תלונה למשטרה נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בגין ביצוע עבירה לכאורה של גילוי סודות מדינה. התנועה טוענת כי במהלך כינוס לדיון בנושא יוזמת ז'נבה שהתקיים אמש, "חשף אולמרט בפומבי סוד מדינה שקשור במבצע צבאי של תקיפת הכור הסורי על ידי חיל האוויר בתקופת כהונתו כראש ממשלה וגילה כי שר הביטחון אהוד ברק התנגד למבצע זה והסתייג ממנו".

בנאומו אתמול אמר אולמרט כי "אפשר לעסוק גם בנושאים ביטחוניים ולהחליק דברים. אפשר לא לכתוב מי ניסה לסכל מאמצים ביטחוניים אמיצי לב. כל מילה שאני כותב בספרי מתועדת, ממוסמכת, אמיתית ונכונה. האמת מנצחת, וזאת תמונתי".

"אנו רואים בחומרה רבה את החשיפה הפומבית של ראש הממשלה לשעבר, שפורסמה בהרחבה גדולה בארץ ובעולם", נכתב במכתב התלונה שהועבר ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, למפכ"ל המשטרה רב ניצב דודי כהן ולראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב יואב סגלוביץ'. "עד כה הפרסומים על המבצע הנ"ל צוטטו ממקורות זרים, ללא אישור של אישיות ישראלית ממלכתית רמת דרג. יתרה מזו אין לנו ספק שהגילוי הנ"ל אינו מופיע בצורה ישירה וגלויה בספר שעומד לפרסם אולמרט בימים אלה, שבו הוא מנסה לפגוע ולנקום בכל דרך בשר הביטחון אהוד ברק".

יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, מסר בתגובה: "כבר התרגלנו לכך שאומץ אינה מפספסת אף הזדמנות כדי לדחוף את השם שלה לתקשורת בכל דרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully