וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעטפה עם חומר חשוד הגיעה לשגרירות טורקיה

אריאל נוי ואיילה חננאל

20.9.2010 / 12:40

שבוע לאחר שמעטפות עם אבקה חשודה הגיעו לשלוש שגרירויות בישראל, הגיע היום תורה של שגרירות טורקיה לקבל מעטפה עם חומר החשוד כמסוכן. יחידות לזיהוי חומרים מסוכנים נמצאות במקום

עוז מרון

(צילום: עוז מרון. עריכה: יאיר דניאל. קריינות: אביב אברמוביץ')

מעטפה עם חומר החשוד כמסוכן הגיעה היום (שני) לשגרירות טורקיה בישראל הנמצאת ברחוב הירקון בתל אביב. יחידות לזיהוי חומרים מסוכנים הוזעקו למקום, יחד עם צוותי כיבוי והצלה, אולם עד כה לא דווח על נפגעים.

הדיווח על הגעת המעטפה בבניין השגרירות הטורקית ברחוב הירקון בתל אביב, התקבל במשטרה סמוך לשעה 12:00. אנשי השגרירות הודיעו בדיווח למשטרה כי מדובר במעטפה שהכילה אבקה לבנה. שוטרים מתחנת לב תל אביב הגיעו לבניין השגרירות ומסייעים לאנשי המשרד להגנת הסביבה.

בתחילת הארוע סירב העובד שבא במגע עם המעטפה לשתף פעולה, אך כעת יש שיתוף פעולה הן מצד השגרירות והן מצידו. יחידת "חומרים מסוכנים תל אביב" פרשה מקלחות שטיפה לטיהור האנשים שבאו במגע עם המעטפה. מפקד היחידה רשף משנה ליאור טיראני אמר לוואלה חדשות! כי "אחראי הדואר בשגרירות פתח את המעטפה ונשפך עליו תוכנה. הגיעו לכאן כוחות משטרה, כוחות כיבוי אש, כוחות משמר הגבול וצוות חקירות. המקרה בשגרירות טורקיה שונה לגמרי לעומת מה שהיה לנו לפני כשבועיים. במקרה הזה הבחור הנגוע נכנס ויצא ובא במגע עם אנשים אחרים. לעומת שגרירות ארצות הברית, שם יש נוהלים מסודרים. בסופו של דבר הצלחתי לבודד אותו ופרשתי אמצעים ושטיפה של מי שנחשף לחומר. אנחנו מחכים למשרד להגנת הסביבה על מנת שיפנו מכאן את המעטפה והחומרים לבדיקה ביולוגית".

לפני כשבוע התקבלו בשגרירויות שבדיה, ספרד וארצות הברית בישראל מעטפות ובהן אבקה לבנה חשודה ומכתב מצורף. צוות שוטרים של תחנת לב ת"א נקרא לשגרירויות ופתח בחקירה. עובדת של השגרירות האמריקאית, ברחוב הירקון בתל אביב, פתחה את המכתב, שבו נמצא חומר חשוד ומכתב איום על ממשלת ישראל, עליו צויר גם צלב קרס.

  • עוד באותו נושא:
  • טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully