וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב הנאשם ברצח ילדיו: "רוצה לבקר בקבריהם"

20.9.2010 / 11:47

איתי בן דרור, האב הנאשם ברצח שלושת ילדיו בנתניה, אמר לביהמ"ש המחוזי בפ"ת כי הוא מעוניין לערוך ביקור בבית העלמין, שבו הם קבורים. ביהמ"ש האריך את מעצרו עד תום ההליכים

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה האריך הבוקר (שני) את מעצרו של איתי בן דרור, הנאשם ברצח שלושת ילדיו, עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. במהלך הדיון אמר בן דרור כי הוא מעוניין לבקר בבית העלמין בו נקברו שלושת ילדיו, וכן שהוא יודע שהוא הולך לשבת הרבה זמן בכלא, ואין לו מי שיעזור לו וידאג לו לדברים שהוא צריך מבחוץ. "נאמר לי שיבואו איתי לכמה מקומות, כמו בית העלמין והדירה שלי, כדי לקחת דברים", אמר בן דרור בדיון. השופטת הודיעה לו שעליו להגיש בקשה מסודרת בעניין לבית המשפט.

לפני כשבוע הוצגה לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה חוות הדעת הפסיכיאטרית לפיה בן דרור כשיר לעמוד לדין. במהלך הדיון שנערך בבית המשפט התעמתה אמם של הילדים, לילך שם-טוב, עם אבי ילדיה. שם-טוב הטיחה בבעלה לשעבר כי ילדיו היחידים שאהבו אותו. "בשביל מה עשית את זה?" זעקה, "רוצח מתועב ושפל. לקחת לי את יום ההולדת. יום המוות שלך יהיה יום ההולדת שלי, אין לך מושג כמה אחגוג אז".

כתב האישום הוגש לפני כחודש ובו נאשם בן דרור ברצח שלושת ילדיו לפני כחודשיים בנתניה. לפי כתב האישום, המניע לרצח היה נקמה באשתו, ועל כן הוא ביצע את המעשה ביום הולדתה. עוד עולה מכתב האישום, כי בן דרור נטל סכין ונכנס לחדר בו לנו שניים מילדיו. הוא סגר את התריסים, נטל מגבת, כיסה את פניו של אור, בנו בן ה-5, ודקר אותו - כך נטען - עשרות פעמים בחזהו. ככל הנראה, ניסה אור להתגונן, אך ללא הצלחה. בכתב האישום נאמר גם, כי לאחר מכן, הוא רצח את שני ילדיו הנוספים, עומר בן ה-10 ורוני בת ה-8 בדרך דומה. בן דרור נאשם שדקר את ילדיו 153 פעמים בכל חלקי גופם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully