וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בחטיפת חברתו ברכב: זה היה בהסכמה

רמי שני

20.9.2010 / 0:05

תושב אשקלון, שלפי החשד חטף את בת זוגו ושם אותה בתא המטען של רכבו טוען כי היא נסעה עמו מרצונה. האישה לוואלה! חדשות: "הוא התנהג כבר מספר פעמים בצורה אגרסיבית, אך אף פעם לא כמו שהיה אתמול. דאגתי בשל ילדיי"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: עידן גוראל)

מעצרו של תושב אשקלון החשוד כי חטף אתמול את בת זוגו לאחר שנפרדה ממנו, הוארך אתמול (ראשון) בארבעה ימים.

בשיחה עם וואלה! חדשות אישרה החטופה ט' את פרטי המקרה ואמרה: "דאגתי בעיקר בגלל ילדיי. אני מכירה את האיש כבר כמה חודשים. הוא התנהג כמה פעמים בצורה אגרסיבית, אבל אף פעם לא כמו שהיה בלילה". האישה סירבה לפרט מדוע ביצע לדעתה החשוד את המעשה, בטענה כי העניין נחקר במשטרה.

לדברי המשטרה, האיש ניסה מספר פעמים להשפיע על האישה שתחזור אליו, לאחר שהודיעה כי ברצונה להיפרד אך היא סירבה. במהלך חקירתו טען החשוד, בשנות ה-50 לחייו, כי האישה הסכימה לנסוע עמו וכי לא מדובר בחטיפה.

כוחות גדולים של משטרה הוזעקו בלילה שבין שבת לראשון לשכונת הפרחים באשקלון בעקבות דיווחים רבים על גבר שחטף אישה ברכבו. "בואו מהר", דיווחה עדת ראייה למשטרה בטלפון, "אני שומעת אישה וגבר צועקים. עכשיו הגבר דוחף את האישה לתא המטען והוא נוסע. הוא ממש חטף אותה". בתום מרדף קצר אותר הרכב ובו שני בני הזוג סמוך לבית העלמין, כשהאישה הנסערת שוכבת בתא המטען וטוענת כי נחטפה.

עדכון ראשון - 20:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully