וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני טוען: מג"ב ירה למוות בכלבי ללא סיבה

ניר יהב ואיילה חננאל

19.9.2010 / 17:39

לטענת תושב הכפר אל עזריה במזרח ירושלים, שוטרי משמר הגבול ירו בכלבו בן השנה בעת שטייל עמו. הכלב נפצע, וזמן קצר לאחר מכן מת. מג"ב: הכלב שוסה בשוטרים, והם הגנו על עצמם. תמונות קשות לצפייה

היית'ם אבו ריש, תושב הכפר אל עזריה שבמזרח ירושלים, טוען כי חיילי מג"ב ירו למוות בכלבו בעת שטייל עמו בשכונה. בראיון לאתר הערבי-ישראלי "פאנט" סיפר אבו ריש כי חיילי מג"ב עצרו אותו בזמן שהלך עם הכלב, ירו באוויר ולאחר מכן ירו לעבר כלבו שנפצע - ובהמשך מת.

"בשעה חמש יצאתי מביתי עם כלבי בן השנה", שחזר אבו ריש את האירוע. "פתאום שמעתי מישהו שעוקב אחרי. הסתובבתי וראיתי מספר חיילי מג"ב שרצים לעברי. באותו הרגע ברחתי עם הכלב, והחיילים ירו באוויר - ואז לעברנו. כשהם התקרבו אלינו, הם תפסו את הכלב. אחד החיילים ניסה לירות לעברו בטענה שהכלב תקף אותו, בזמן שבכלל ביקשתי מהכלב לשבת, והוא אכן ישב ולא זז. למרות זאת, הם ירו לעבר הכלב ופצעו אותו".

אבו ריש הוסיף כי לאחר הירי הוא ניסה לברוח מהמקום עם כלבו, אך סיפר כי בהמשך "החיילים ירו שוב לעברנו. הכלב נפצע קשה ובסופו של דבר מת". עוד טען אבו ריש, כי החיילים לא רק ירו "אלא גם תקפו אותי ואת כל מי שנכח באזור התקרית".

ממשמר הגבול נמסר בתגובה כי "אתמול התקבל דיווח על נגיעה בגדר סמוך לכפר אל-עזריה. צוות מג"ב שהוזעק למקום זיהה התקהלות, במהלכה שיחרר אחד המתקהלים את כלבו לעבר כוח השוטרים במטרה שיתקוף אותם. צוות השוטרים, שחש מאוים, ביצע ירי לעבר הכלב כאקט של הגנה עצמית. החשוד נעצר והועבר להמשך טיפול במשטרת מחוז ש"י".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully