וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בשרון: בת 3 שיחקה בחצר ונדרסה למוות

אריאל נוי

19.9.2010 / 16:54

פעוטה ששהתה בסמוך לחצר בית ביישוב זמר נדרסה על ידי נהגת בת 34, שככל הנראה לא הבחינה בה. היא פונתה באורח קשה למרפאה מקומית, שם נקבע מותה. המשטרה פתחה בחקירה

פעוטה בת 3 נהרגה אחר הצהריים (ראשון) לאחר שנדרסה על ידי רכב בתאונת דרכים ביישוב זמר באזור השרון. מחקירה ראשונית של האירוע, עולה כי נהגת בת 34, תושבת זמר, ככל הנראה לא הבחינה בילדה, שהסתובבה בסמוך לחצר בית - ופגעה בה. הילדה פונתה במצב קשה למרפאה בבקה אל-גרבייה, ושם נקבע מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

רב פקד דוד בר-חליל, קצין אגף התנועה בשרון, מסר לוואלה! חדשות כי "ככל הידוע לנו, הנהגת יצאה מיישוב שנקרא ימה. הילדה שיחקה בחצר, ומסיבה שאינה ברורה היא התנגשה בילדה. היא נלקחה למרפאה בבקה אל-גרבייה, ושם קבעו את מותה. החקירה בעיצומה, והנהגת כרגע נמצאת בחקירה".

לפני פחות מחודש מת מאדי חסן בן השנתיים מהכפר עראבה שבצפון הארץ, לאחר שנדרס בידי קרוב משפחתו. חסן הובא לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא פצוע באורח אנוש ושם מת מפצעיו. מחקירה ראשונית עולה כי קרוב המשפחה נסע לאחור ופגע בפעוט מאחר שלא הבחין בו.

בתחילת חודש אוגוסט אירע מקרה דומה שהסתיים באופן קטלני, אז נדרסה למוות תינוקת בת שנתיים וחצי על ידי אמה בת ה-25 בטמרה שבגליל המערבי. אם התינוקת נסעה לאחור מבלי שהבחינה בבתה ופגעה בה בשוגג. התינוקת נהרגה במקום.

בחודש שעבר נהרגה פעוטה בת שלוש כשמשאית השייכת לסבה דרס אותה בדרום הארץ. מחקירת האירוע עלה, כי הסב עצר מול הכניסה לבסיס נבטים בכדי להוריד מטען של כבשים. כשירד מהרכב, נכדו הקטן התיישב במקומו, שחרר את מעצור היד, והרכב הידרדר לאחור ופגע בילדה. בני המשפחה פינו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, לשם היא הגיעה ללא רוח חיים.

  • עוד באותו נושא:
  • זמר
  • דריסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully