וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פלסטינים מתכוונים לשגר רקטות מסיני

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.9.2010 / 14:50

לפי דיווח של סוכנות הידיעות "מען", מצרים העלתה את הכוננות בעקבות מידע לפיו חמושים פלסטינים מתכוונים להסתנן לסיני ולשגר משם רקטות לעבר ישראל

יח"צ - חד פעמי

(עריכה: דורון שטיין, צילום: ארכיון, קריינות: אביב אברמוביץ')

כוחות הביטחון המצרים הפרושים באזור חצי-האי סיני העלו את הכוננות באזור בעקבות מידע לפיו חמושים פלסטינים מתכוונים להסתנן למצרים ולשגר רקטות לעבר ישראל – כך מסרו היום (ראשון) מקורות ביטחוניים מצרים לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". על פי הדיווח, כוחות הביטחון המצרים פרושים בכוחות גדולים באזור הגבול עם עזה.

על פי מידע שהגיע למקורות, החמושים הפלסטינים טרם הסתננו לתוך שטח מצרים, אולם הם מתכוונים לעשות כן בקרוב. בהתבסס על המידע, העלו השלטונות המצרים את הכוננות בסיני ובאזור הגבול עם רצועת עזה, ובעיקר באזור מנהרות ההברחה, ושיגרו לשם כוחות גדולים. הכוחות מחפשים אחר גורמים פלסטינים שעלולים לשגר רקטות לעבר ישראל בימים הקרובים.

גורמי ביטחון מצרים אחרים מסרו ל"מען" כי מנגנוני הביטחון המצרים עדיין בודקים את מידת מהימנותו של המידע ובכוונתם לבדוק את פתחי המנהרות כדי לאתר שם פעילים פלסטינים שמתכוונים לעבור לעזה עם נשק מוברח.

בתחילת חודש אוגוסט התפוצצו חמש רקטות באזור העיר אילת. גורמי ביטחון מצריים הכחישו אז את הדיווחים לפיהם הירי התבצע מחצי-האי סיני. הגורמים מסרו לסוכנות הידיעות הרשמית במצרים כי "אין שום היגיון בירי רקטות מסיני לעבר ישראל", שכן מתנהל "פיקוח ביטחוני מתמשך לאורך הגבול, מרפיח שבצפון ועד טאבה שבדרום. בנוסף לכך אין שום פעילי אל-קאעדה במצרים". הגורמים הכחישו עוד כי בוצע ירי על ידי פעילים פלסטינים: "האזור מאובטח לחלוטין מצדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully