וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הקשישה התנפלה על החשודה בהתעללות

אריאל נוי

19.9.2010 / 12:28

עובדת מנפאל החשודה בהתעללות בקשישה כמעט הותקפה על ידי נכדיה במהלך דיון בהארכת מעצרה. המשפחה התקינה מצלמה נסתרת בה נראית החשודה מכה וחונקת את הקשישה בת ה-85

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית משפט השלום בחדרה האריך היום (ראשון) בשלושה ימים את מעצרה של נירמלה שרסטהה, עובדת זרה מנפאל החשודה בהתעללות בקשישה בת 85 מפרדס חנה, בה טיפלה. במהלך הדיון ניסו כ-15 מבני המשפחה לתקוף את שרסטהה ושוטרי הליווי של יחידת נחשון נאלצון לגונן עליה בגופם.

לפני כשבועיים הבחינו בני משפחתה של הקשישה כי מצבה מידרדר, והתקינו מצלמה נסתרת בביתה. המצלמה תיעדה לטענת המשפחה את המטפלת מכה את הקשישה, ומתעללת בה. "המטפלת הרביצה לה, הפילה אותה על הרצפה, צחקה בזמן שהרביצה לה, חנקה אותה בלילות, שלא לדבר על זה שסבתא שלי חולת לב ופרקינסון ולא קיבלה אוכל ותרופות. אנחנו בשוק כי לא צפינו שזה מה שיקרה לסבתא שלנו", סיפרה נכדתה של הקשישה.

"אנחנו דאגנו למטפלת והתייחסנו אליה כמו בת משפחה", הוסיפה הנכדה. "קנינו לה אפילו מחשב נייד והיא בגדה באמוננו. היא פגעה בכבוד של סבתא שלנו ואנחנו לעולם לא נסלח לה. אנחנו לא ניתן לה את הפרס שהיא תגורש לנפאל, אנחנו רוצים שהיא תמצה את הדין כאן בבית כלא ישראלי".

רב-פקד רמי רז, סגן מפקד תחנת חדרה, אמר כי "יש ראיות מוצקות להגיע לכתב אישום. המשפחה חשדה שיש שם אלימות, הם התקינו מצלמות בבית, בעקבות זאת הם הגישו תלונה ואנחנו פתחנו בחקירה ועצרנו את המטפלת. בקלטות נראים מעשי אלימות מסוגים שונים, ראינו התעללות מאוד קשה בקשישה".

עורך הדין רהב אופנהיימר המייצג את שרסטהה מטעם הסנגוריה הציבורית מסר לוואלה! חדשות: "היא טוענת שהיא חפה מפשע ומכחישה שהיא תקפה. היא ניסתה לשמור עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully