וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף מינית את אחייניו ונשלח ל-14 שנים בכלא

קובי מנדל

19.9.2010 / 12:14

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר 14 שנות מאסר על תושב הקריות, שהורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשים מגונים בחמשת אחייניו. "הנאשם הרס את חייהם של הקטינים"

ביהמ"ש המחוזי בחיפה גזר הבוקר (ראשון) על תושב הקריות 14 שנות מאסר בפועל, 24 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, ופיצוי כספי בסכום כולל של 205,000 שקלים. זאת לאחר שהנאשם בן ה-56 הורשע בריבוי עבירות מין הכוללות מעשים מגונים בכפייה, תקיפה מינית ומעשים מגונים בחמשת אחייניו הקטינים - ילדי אחיו. מעשים אלה בוצעו עשרות פעמים בתקופה שנפרשה על פני 23 שנים. הנאשם הורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון שכלל כתב אישום מתוקן.

לפי כתב האישום, החל משנת 1986, ביצע הנאשם מעשים מגונים בילד בן 12 על פני ארבע שנים. באותה שנה החל לבצע הנאשם מעשים מגונים בילדה בת 11, והבטיח לתת לה כסף תמורתם. המעשים התפרשו על פני תקופה של ארבע שנים.

כמו כן, כשנה לפני הגשת כתב האישום, נהג הנאשם לגעת בגופה של אחייניתו בת ה-15 שהתגוררה בסמיכות אליו. הוא נהג להתפשט, לבצע בעצמו מעשים מגונים, לבצע בה מעשים מגונים ולבקש ממנה לעשות בו מעשים עד שהגיע לסיפוק. המעשים השונים התרחשו בביתו של הנאשם, במחסן ביתו, בביתה של כשהוריה נעדרו מהבית ובשיחים שליד בית ספר קרוב. חלק ממעשיו בוצעו בהיותה בת פחות מ-14. כמו כן נהג לבצע מעשים מגונים באחייניתו בעת שהייתה בכיתה ב'.

הרכב השופטים, בראשות אב בית הדין השופט יוסף אלרון, ציין כי הנאשם שהיה מודע למצבה הקשה של משפחת אחיו, ניצל בעורמה את האמון שנתנו בו המתלוננים. לדבריהם, קשה לקבל את טענת הסנגור בדבר העדר שימוש בכוח כנסיבה מקילה, בהתחשב בגילם של הקטינים.

השופטים הוסיפו כי התוצאות הישירות של המעשים באות לידי ביטוי בנזקים הנפשיים שנגרמו למתלוננים, כפי שעולה מהתסקירים שהוגשו בעניינם. לדבריהם, הנאשם הרס את חייהם של חמשת אחייניו הקטינים אשר לכל אורך ימי חייהם יישארו עם הצלקות הנפשיות שגרם להם. עוד ציינו השופטים כי לזכותו של הנאשם עומדת רק הודאתו בכתב האישום שהביאה לחסכון זמן שיפוטי, והבהירו כי לא שוכנעו כי החרטה שעליה הצהיר כנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully