וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חטף את בת זוגו ברכבו "כי רצתה להיפרד"

רמי שני

19.9.2010 / 7:48

אזרחים דיווחו למשטרת אשקלון על גבר שחטף אישה בתא המטען של רכבו. בתום מרדף קצר אותר הרכב ובו שני בני הזוג סמוך לבית העלמין. החשד: החוטף סירב להיפרד מהחטופה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכת וידאו: עידן גוראל)

כוחות גדולים של משטרה הוזעקו הלילה (ראשון) לשכונת הפרחים באשקלון בעקבות דיווחים רבים על גבר שחטף אישה ברכבו. "בואו מהר", דיווחה עדת ראייה למשטרה בטלפון, "אני שומעת אישה וגבר צועקים. עכשיו הגבר דוחף את האישה לתא המטען והוא נוסע. הוא ממש חטף אותה".

השוטרים התייחסו לעניין ברצינות רבה, וצוותי סיור הופעלו בניסיון לאתר את הרכב החשוד שאת תיאורו מסרו השכנים והעדים לאירוע. "האנשים שדיווחו על כך היו מאוד נסערים" סיפר מפקד משטרת אשקלון, סגן ניצב חיים בובליל. "הבנו שהרכב נסע משכונת הפרחים לכיוון מזרח. כוח סיור ראה אותו בכיכר בדרך לבית העלמין והחל לעקוב אחריו".

נהג הרכב הבחין בניידת המשטרתית שעקבה אחריו והגביר את המהירות, תוך פניה לכיוון בית העלמין. הוא חצה מספר רחובות, עבר את מגרש החניה של בית העלמין ופנה לדיונות שמדרום לשטח הקבורה. מדובר בשטח שבו הנסיעה קשה, בשל החול הרך המכסה את הדרך. הרכב שקע בחול והשוטרים ניצלו את ההזדמנות על מנת לעצור את החשוד.

כשפתחו את דלת תא המטען מצאו אישה כבת 40, שהיתה נסערת מאוד. "הוא חטף אותי כי לא רציתי אותו יותר", סיפרה לשוטרים. החשוד נלקח לחקירה בה התברר, לטענת המשטרה, כי בין השניים היה קשר רומנטי שהסתיים. בכוונת המשטרה להביא היום את החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully