וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נורה מחוץ לקולוסיאום בת"א, מצבו קשה

איילה חננאל

19.9.2010 / 7:06

צעיר בן 22 המשמש כ"חייל" במשפחת הפשע ג'ארושי, נורה מטווח קצר מחוץ למועדון הקולוסיאום. צוות מד"א פינה אותו במצב קשה לביה"ח איכילוב. המשטרה פתחה במצוד אחר החשוד בביצוע הירי

צעיר נפצע הלילה (ראשון) באורח קשה מירי ליד כיכר אתרים בתל אביב. הצעיר, בן 22, נורה בראשו סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר ליד מועדון ה"קולוסיאום" בעיר. הוא פונה לבית החולים איכילוב בעיר. היורה נמלט מהמקום ונפתחו סריקות לאיתורו. לפי גורמים במשטרה, קורבן הירי מוכר כ"חייל" של משפחת הפשע ג'ארושי, וההערכה היא כי נורה על רקע סכסוך פלילי.

עוד נמסר מהמשטרה כי הצעיר יצא מהמועדון כשהוא מלווה בכמה צעירות, ואז התפתח ויכוח בינן לבין אישה שעמדה מול המועדון. בשלב זה הגיע למקום חשוד שירה בצעיר מטווח אפס בראשו ונמלט המקום. עוברי האורח המבוהלים שהיו עדים למקרה דיווחו על כך למשטרה והזעיקו למקום כוחות מד"א ואת אנשי תחנת לב תל אביב. המשטרה חוקרת מספר כיווני חקירה ועורכת מצוד אחר החשוד בביצוע הירי.

בתקרית ירי נוספת שאירעה במהלך יום כיפור באזור תל אביב נורה למוות צעיר בן 27 סמוך לביתו שברחוב אבן סינה ביפו ,ככל הנראה על רקע פלילי. אמש מת הצעיר מפצעיו בבית החולים וולפסון. מחקירה ראשונית עולה כי לצעיר אין עבר פלילי, והוא עמד מחוץ לביתו עם חבריו בזמן שבאו לירות בו. כרגע ההערכה היא שנורה על רקע סכסוך רומנטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully