וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חטף ילדה בת 8 וביצע בה מעשה סדום

קובי מנדל

16.9.2010 / 13:28

תושב השרון, בן 37, מואשם שחטף ילדה, הפשיט אותה, היכה אותה ולבסוף ביצע בה מין אוראלי באזור בית הקברות של חדרה. לפי כתב האישום, לאחר שהילדה בכתה ואמרה שאינה יכולה לנשום, הטיח בה האיש: "מצדי שתמותי"

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד תושב אזור השרון, בן 37, בגין חטיפת ילדה בת 8 וביצוע עבירות מין בגופה. העבירות בהן מואשם הגבר הינן חטיפה, מעשה סדום, מעשה מגונה בקטין, מעשה מגונה בפני קטין, ותקיפה הגורמת חבלה של ממש לשם ביצוע פשע. על פי כתב האישום נגדו, שהוגש על ידי עו"ד רלי גוטמן מפרקליטות מחוז חיפה, חטף הנאשם את הילדה וביצע בה ילדה מין אוראלי תוך שהוא מכה אותה בכל חלקי גופה.

המקרה אירע בסוף אוגוסט, בשעות הערב, בעת שהילדה שיחקה עם חברתה בת ה-7.5 ושתיהן רכבו על אופניהן במקום מגוריהם. על פי כתב האישום, הנאשם החל לעקוב אחר הילדה וחברתה עם רכבו מסוג דייהטסו ובשלב כלשהו עצר לידן, החל לשוחח עם הילדה וחברתה, הציג להן שאלות שונות וביקש מהן להיכנס לרכבו כדי שיסיע אותן לביתן.

בשלב זה, על פי כתב האישום, ירדה הילדה מאופניה וניגשה לרכבו של הנאשם על מנת לענות על שאלותיו, ואז אחז הנאשם בידה ומשך אותה פנימה בחוזקה, תוך כדי שהוא אומר לה שהוא ייקח אותה לביתה ואחר כך יבוא לקחת גם את אופניה. הילדה האמינה לנאשם ונסעה עמו, וכשהגיעו סמוך לביתה, הצביעה הילדה על הבית וביקשה שיעצור וייתן לה לרדת.

אולם, הנאשם המשיך בנסיעתו אל מחוץ ליישוב לכיוון בית העלמין של חדרה. משהבינה הילדה כי הנאשם אינו מתכוון להביאה לביתה, היא החלה לבכות ולבקש מהנאשם שיחזירה לביתה ושיסתובב עם רכבו, אך הנאשם המשיך בנסיעתו, הרים את חצאיתה של הילדה והסתכל עליה, ואף צעק עליה משניסתה להוריד חזרה את חצאיתה.

"מצידי שתמותי"

כתב האישום מתאר כי סמוך לבית העלמין של חדרה עצר הנאשם את רכבו והחל לסטור על פניה וידיה של הילדה, ואז השכיב את הכסא שליד הנהג, עליו ישבה הילדה, ומשך מעליה את בגדיה עד שהפשיטה לחלוטין, ובעודה עירומה, נשכב מעליה בכל כובד משקלו, עד שהילדה התקשתה לנשום. הילדה המשיכה לבכות ואמרה לנאשם כי היא לא יכולה לנשום, ואז אחז הנאשם בשתי ידיו את גרונה של הילדה, לחץ עליו בכוח ואמר לה "מצדי שתמותי".

על פי כתב האישום, הנאשם החל לנשקה ובשלב כלשהו הוציא את איבר מינו מתוך מכנסיו, וביצע בילדה מין אוראלי תוך שהוא מכה אותה בכל חלקי גופה. הילדה לא איבדה את עשתונותיה, החליטה להערים עליו ולאמר לו שהיא מסכימה לעשות מה שיגיד לה. הנאשם הרפה ממנה והתרווח בכסא הנהג תוך כדי שהוא משכיב אותו, ובעודו עושה זאת, הצליחה הילדה לפתוח את דלת הרכב ולברוח כשהיא עירומה לחלוטין, לבית העלמין הסמוך.

בכתב האישום מתואר כי כתוצאה מהמכות שהנאשם היכה את הילדה, נגרמו לה חבלות של ממש. במקביל להגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים נגדו. בית המשפט נענה והאריך את המעצר עד לדיון בבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully