וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 77 התרגז על אשתו ורצח אותה במיטה

קובי מנדל

16.9.2010 / 10:23

מיכאל גרבר מואשם כי רצח את רעייתו בת ה-74 בדקירות סכין בביתם בחיפה, בשל חילוקי דעות ששררו ביניהם. לפי כתב האישום, הקשישה זעקה וניסתה להתנגד, אך בעלה המשיך לדקור אותה מספר רב של פעמים עד למותה

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד מיכאל גרבר, בן 77 מחיפה, בגין רצח אשתו פולינה לוצקי בת ה-74 בדקירות סכין, בדירתם ברחוב חרמון בעיר לפני כשלושה שבועות. על פי כתב האישום, בין בני הזוג היו מחלוקות זה תקופה ממושכת. ביום הרצח, ב-26 באוגוסט, החליט גרבר לגרום למותה של אשתו - כך נטען - לאחר עימות מילולי ביניהם.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ענת נשר מפרקליטות מחוז חיפה, גרבר נטל לידו ממטבח הדירה סכין, ניגש לחדר השינה בו שכבה באותה עת המנוחה על מיטתה והחל לדקור אותה בעוצמה באמצעות הסכין בכוונה לגרום למותה. פולינה צעקה, ניסתה להגן על עצמה ולקום מהמיטה, אך גרבר חזר ודקר אותה בעוצמה פעמים רבות באמצעות הסכין, ולאחר זמן קצר היא מתה.

התביעה ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים הפליליים נגדו, ובבקשה נטען בין השאר כי בידיה הודאות המשיב בעל פה ובכתב בפני אנשי משטרה, בחלקן הודה גם בכוונה לגרום למותה של המנוחה ובחלקן הודה בדקירת המנוחה בסכין והכחיש שהתכוון להמיתה.

יום לאחר הרצח, אמר גרבר לחוקריו כי "קמתי לפנות בוקר והחלטתי שאני רוצח את אשתי". מפקדת משטרת חיפה, ניצב משנה אהובה תומר סיפרה אז כי גרבר הסביר את המניע למעשה בכעס רב על שהצטבר אצלו על אשתו במשך השנים. "ככל הנראה, מדובר במערכת יחסים גרועה שאף אחד לא הצליח להבחין בה", אמרה.

גרבר הובא עוד ביום הרצח על ידי שוטרי תחנת חיפה לדירתו בחוף חרמון, שם שחזר את המעשה בפני מצלמות החוקרים. "אני לא יודעת אם ניתן היה להבחין במערכת היחסים בין בני הזוג והכעס שלו כלפי אשתו", אמרה תומר. "הוא חשד שהיא עומדת מאחורי הרבה מעשים כנגדו, ושהיא גרמה לו נזק".

מהמשטרה נמסר כי מדובר בזוג מבוגר שעלה לארץ בשנת 2002 מאוקראינה ומאז חיו בגפם בישראל שכן לבני הזוג אין ילדים משותפים. ב-18 השנים האחרונות היו נשואים בני הזוג. תומר ציינה כי גרבר היה מודע למעשיו, מאחר וכאשר תחקרה אותו על המעשה לראשונה, תיאר את רצף האירועים בשטף, ואף אמר כי "אני יודע שאני אלך לכלא, אני מוכן לכך ואני ער לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully