וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 4 שנים: מורה הורשע בתקיפת תלמיד בטייבה

גיל סימה

16.9.2010 / 5:01

מורה בבי"ס יסודי בטייבה הורשע בהכאת תלמיד כיתה ו', ככל הנראה על רקע תקרית בעלת אופי מיני בין התלמיד לבנו. המנהל, שגם הואשם במעורבות בתקרית, זוכה מחמת הספק

אחרי ארבע שנים, מורה הורשע לאחר שהיכה תלמיד כיתה ו' וגרם לו לחבלות בכל גופו. בית משפט השלום בכפר סבא הרשיע אתמול (רביעי) בעבירה של תקיפה מורה בבית ספר יסודי בטייבה, שהיכה תלמיד כיתה ו' בביה"ס בכל גופו, קילל אותו וסחב אותו מהכיתה לחדר המנהל. בתוך כך, ביהמ"ש זיכה את המנהל מחמת הספק ופסק כי לא ניתן לקבוע אם התקרית אירעה לנגד עיניו ובחדרו.

המקרה אירע לפני למעלה מארבע שנים, כאשר המורה החליט להוציא את אחד התלמידים מהכיתה במהלך השיעור. לטענת התביעה, המורה ליווה את התלמיד אל מחוץ לכיתה, כשהוא מקלל את הילד ומוביל אותו בכוח לחדר המנהל. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז נגד המורה והמנהל, במהלך התקרית השניים גרמו לתלמיד לחבלות בכל חלקי גופו.

עם תחילת המשפט התברר כי הרקע למקרה היה סכסוך בעל אופי מיני בין התלמיד לבין בנו של המורה הנאשם. במהלך הדיון, נטען כי התלמיד שהתלונן ביצע מעשה מגונה בבנו של המורה בעת שהשניים היו בשירותי בית הספר - דבר שעורר עליו את חמתו וניצב ברקע העימות בין המורה לתלמיד.

מהכרעת הדין עולה כי התלמיד עזב את חדר המנהל כשהוא מדמם בפניו, ופונה על ידי אביו לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. ואולם, השופט מיכאל קרשן קבע כי קיימות סתירות בין עדותו של התלמיד לבין הדברים שאמר לחוקרת הילדים. "נראה כי תיאוריו לוקים בהעצמה והגזמה", אמר. עם זאת, השופט קבע כי החבלות שהיו על גופו של התלמיד מהוות עדות לתקיפה מצד המורה. באשר למנהל, השופט ציין כי הוא גם בו קשה לתת אמון, אך קבע כי לא הוכח שהתקרית האלימה התרחשה בחדרו ובפניו. "החבלה בראש מתיישבת גם עם תיאור המכות שנתן לו המורה קודם לכן", הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully