וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך שליפים? דף התשובות צורף למבחן

גיל סימה

15.9.2010 / 19:14

מספר סטודנטים ערניים במרכז האקדמי פרס ברחובות הבחינו לשמחתם כי יחד עם טופס הבחינה חולק להם גם דף התשובות. שמחתם לא האריכה זמן והטעות תוקנה

תלמידי קורס חשבונאות ניהולית במרכז האקדמי פרס שברחובות הופתעו לגלות שבבחינת הסיום לסוף הסמסטר האחרון הוכנס בטעות גם דף התשובות. "הסתלבטנו על זה, אבל מהר מאד הם הבינו את הטעות ולקחו מאיתנו את הדף", אמר אחד הסטודנטים. הבחינה, אשר חולקה במספר כיתות לתלמידי אותו הקורס, כללה מספר עמודים רב, אולם באחת הכיתות בהן חולקה, קיבלו הנבחנים בטעות את דפי התשובות אשר צורפו לטופס בשני עמודיו האחרונים.

"בהתחלה לא שמתי לב", מספר אחד הסטודנטים, "אבל כשהתחלתי לדפדף, פתאום אני רואה טופס שונה מנוסח הבחינה. מהר מאד הבנתי שמדובר בתשובות לשאלות". צהלת הסטודנטים אשר גילו את טופס התשובות לא נמשכה יותר מדי זמן. אחד מהמרצים של הקורס הבחין בטעות והורה לבוחנים לאסוף את טפסי התשובות.

"מי שקלט את זה בזמן הרוויח, אבל מי שלא ראה - לא הספיק, וחבל בשבילו", אמר הסטודנט. יצוין כי טופס התשובות התייחס לחלק מהשאלות האמריקאיות כשבחלקן היה צורך לשלב גם התייחסות מילולית.

מהמרכז האקדמי פרס מסרו בתגובה כי "המרצה אכן צירף בטעות לקובץ הבחינה גם את דף התשובות. דף זה כלל רשימת מספרים ללא ההסבר הנדרש בחלק משאלות הבחינה לגבי דרך ההגעה לתשובה. המרצה שהגיע לבחינה בתחילתה עיין בטופס הבחינה שחולק לסטודנטים וגילה את הטעות כ-10 דקות לאחר חלוקת הטפסים. כתוצאה מכך- נאספו מיד כל דפי התשובות מהמבחנים".

עוד נמסר כי "הסטודנטים אשר היו שקועים עדיין בקריאת חלקו הראשון של המבחן, לא הספיקו בשלב זה להגיע לדף התשובות ובטח שלא להתאים את רשימת המספרים שהופיעו בו לשאלות, לפיכך הבחינה לא נפסלה. ראיה נוספת לכך שדף התשובות לא השפיע על תוצאות הבחינה היא התוצאות שהתקבלו מהמבחן היו בהתפלגות זהה לתוצאות שהתקבלו ביתר המבחנים בקורס זה. כלומר איש מהסטודנטים לא חרג מרמת הציונים שלו בקורס בדרך כלל. בכל מקרה בכדי למנוע הישנות טעות הפקנו לקחים ומינהל הסגל קבע נוהל חדש המחייב את המרצים להעביר את דף המבחן ודף התשובות בקבצים נפרדים למדור הבחינות".

  • עוד באותו נושא:
  • מבחנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully